- Wsłuchujemy się w ich opinie, uwagi, sugestie, pomysły – zapewnia T. Karski.
Chociaż KART regularnie wprowadza na rynek nowe wyroby, za każdym razem zostawia sobie rezerwę, pewien margines na reakcję potencjalnych klientów na daną nowość. Tak było np. z montażownicami EMO-16 (półautomat), które stanowiły duży przeskok od ręcznych „koziołków”, a które po prezentacjach w siedzibach odbiorców stały się urządzeniem tak pożądanym, że KART nie mógł później nadążyć z ich produkcją.
Targi, medale, ISO
Niemal od początku swojej działalności KART uczestniczy w imprezach targowych, m.in. w Poznaniu. W 2005 roku myjka do kół ciężarowych WULKAN 500 otrzymała w Poznaniu Złoty Medal MTP, a dwa lata później złoto przywiozła z Poznania myjka WULKAN 300H ze zintegrowanym systemem ogrzewania wody i komputerowym sterowaniem. W ubiegłym roku w Poznaniu KART otrzymał Złoty Medal za myjkę do felg WULKAN 400RI – pierwsze tego typu urządzenie na świecie (myjka przeszła już pomyślnie testy u użytkowników i jest w fazie przygotowawczej do uruchomienia seryjnej produkcji). Na tych samych targach doceniono też firmowe stoisko pod kątem realizacji strategii marketingowej, za które przedsiębiorstwo otrzymało nagrodę Acanthus Aureus.
W 2009 roku firma wystawiała się na targach Autopromotec w Bolonii, we Włoszech, a w 2010 – w Niemczech: na targach REIFEN w Essen oraz na targach Automechanika we Frankfurcie, na której kolejnej edycji KART będzie obecny również w tym roku.
- Wystawianie się na targach to w naszym przypadku zarówno podniesienie prestiżu, wizerunku firmy, jak i nawiązanie trwałych kontaktów handlowych – twierdzi Tadeusz Karski. - Większość naszych największych dystrybutorów w Europie to firmy, z którymi pierwszy bezpośredni kontakt miał miejsce właśnie na targach. To utwierdza nas w przekonaniu, że udział w targach ma sens i służy rozwojowi firmy.
KART od 2006 roku posiada certyfikat jakości ISO 9001: 2008.
- ISO nie jest przyznane raz na zawsze – wyjaśnia T. Karski. - Sposób działania firmy poddawany jest corocznej weryfikacji w trakcie audytów. Jest to dla nas mobilizujące i zobowiązuje do trzymania się określonych standardów i wymogów.
Od firmy handlującej „koziołkami”, po przedsiębiorstwo z kilkutysięczną bazą klientów - droga, jaką w ciągu 35 lat swojego istnienia pokonała firma KART jest imponująca. W jej urządzenia zaopatrzonych jest ponad 600 warsztatów w kraju, a firmowane logiem KART myjki pracują już w ponad 30 krajach na świecie. A przecież firma nadal się rozwija...
Komentarze (0)