Inne

Inne

ponad rok temu  13.04.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

3M laureatem Business Superbrands 2013

Już po raz trzeci firma 3M znalazła się w gronie super marek. Selekcji najsilniejszych wizerunkowo marek w Polsce towarzyszyły zaostrzone kryteria, a decydujący wpływ na wyniki końcowe mieli sami konsumenci.

Na liście marek przedstawionych do oceny w 7. edycji plebiscytu znalazły się 1863 marki w 30 kategoriach. Proces certyfikacji składał się z dwóch etapów: badania konsumenckiego on-line przeprowadzonego na próbie 15 000 respondentów oraz oceny eksperckiej prezentowanych marek przez przedstawicieli Rady Marek Certyfikat Superbrands 2013. Uprawnienia do używania tytułu Superbrand 2013 uzyskało zaledwie 318 marek, co stanowi 17% z puli firm przedstawionej do oceny.

Innowacyjność technologiczna poparta szeregiem patentów oraz szeroki wachlarz ściśle profilowanych produktów – to cechy, które docenili eksperci z Rady Marek, a dzięki którym marka 3M postrzegana jest jako pionier wielu rozwiązań oraz najwyższej klasy ekspert w swojej dziedzinie. Jeśli chodzi o konsumentów, postrzegają oni produkty 3M jako niezawodne w działaniu, co przekłada się na zaufanie, jakim obdarzają samą markę.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony