Inne

Inne

ponad rok temu  19.10.2015, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

AD Polska: Jak było, a jak będzie

Kilkuset klientów, dostawców oraz przedstawicieli handlowych wzięło udział w dorocznej konferencji AD Polska. Firma podsumowała ostatni rok i przedstawiła plany na przyszłość.

Spotkanie odbyło się w dniach 10 i 11 października w hotelu Narvil Conference & Spa w Serocku. Część oficjalną imprezy poprzedził panel dyskusyjny, w czasie którego goście zapoznali się z ofertą firm dostarczających swoje produkty do AD Polska. Dostawcy organizowali konkursy, odpowiadali na pytania dotyczące oferty produktowej i udzielali porad technicznych.

Zgromadzonych powitał Piotr Stopczyk, prezes zarządu AD Polska, który podsumował mijający rok i przedstawił plany na nadchodzące miesiące.

- Nasza grupa Autodistribution to w tej chwili 32 partnerów i 22 kraje w Europie. AD współpracuje również z wiodącymi dystrybutorami w USA, firmami Pronto oraz Auto Parts – mówił.

Zdaniem prezesa AD Polska trendy w branży, mające pozytywny wpływ na działalność firmy, to stały wzrost rynku, na którym przybywa samochodów i wyższy średni wiek pojazdów w Polsce.

AD Polska stale się rozwija i poszerza ofertę produktową, a co za tym idzie – program dostawcy preferowanego. W tym roku do dołączyły do niego kolejne firmy i marki: Denso, Gates, Magneti Marelli, Optimal i SWAG.

Piotr Stopczyk zapowiedział, że w najbliższych miesiącach AD Polska zamierza jeszcze intensywniej rozwijać Akademię Techniki Samochodowej, w ramach której odbywają się szkolenia dla mechaników. W planach jest również rozbudowa sieci dystrybucyjnej o nowe filie oraz dalsze zwiększanie częstotliwości dostaw.

Swoje wystąpienie zakończył zapowiedzią zmiany właściciela firmy Auto Dis, do której należą AD Polska i AD France. Przejmuje ją londyński fundusz kapitałowy Bain Capital, a transakcja ma być sfinalizowana jeszcze w tym roku.

Oficjalną część spotkania zwieńczyło wręczenie nagród klientom firmy w następujących kategoriach: wielkość obrotu, dynamika obrotu, dowód uznania wieloletniej lojalnej współpracy, top serwis sieci AD Serwis, top serwis sieci Auto Primo, najlepszy klient flotowy oraz dostawca roku. To ostatnie wyróżnienie trafiło do firmy Gates.

GALERIA ZDJĘĆ

AD Polska: Jak było, a jak będzie
AD Polska: Jak było, a jak będzie

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony