Inne

Inne

ponad rok temu  15.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Akcja naprawcza samochodów marki Nissan

Jak donosi polski oddział Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. Sp. z o.o., niektóre samochody marki Nissan mogą stanowić zagrożenie dla ich użytkowników.

Informacja dotyczy samochodów:
- Almera (N16), wyprodukowanych w okresie od 22.05.2001 do 06.06.2003 w Wielkiej Brytanii,
- Tino (V10), wyprodukowanych w okresie 22.08.2001 do 13.05.2003 w Hiszpanii,
- Terrano II (R20), wyprodukowanych w okresie 21.03.2003 do 10.04.2003 w Hiszpanii,
- Pick-up (D22), wyprodukowanych w okresie 29.05.2000 do 24.11.2003 w Japonii,
- Pathfinder (R50), wyprodukowanych w okresie 29.05.2000 do 24.11.2003 w Japonii,
- Patrol (Y61), wyprodukowanych w okresie 29.05.2000 do 24.11.2003 w Japonii,
- X-Trail (T30), wyprodukowanych w okresie 29.05.2000 do 24.11.2003 w Japonii.

Przedsiębiorca poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych ww. samochodach marki Nissan urządzenia napełniania czołowych poduszek powietrznych pasażera mogły zostać wyprodukowane niezgodnie ze specyfikacją, co może spowodować nadmierne ciśnienie wewnątrz urządzenia napełniania podczas uruchamiania poduszki i może mieć skutek w postaci oddzielenia obudowy poduszki.

W Polsce akcją objętych jest łącznie 7835 samochodów marki Nissan. Przedsiębiorca skontaktuje się z ich właścicielami w celu dokonania stosownej akcji serwisowej (dealerzy samochodów marki Nissan dokonają sprawdzenia numeru seryjnego modułu poduszki powietrznej pasażera i w razie potrzeby wymienią urządzenie napełniania poduszki pasażera; lista Autoryzowanych Stacji Obsługi Nissan dostępna jest na stronie internetowej www.nissan.pl).

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. Sp. z o.o. – Oddział w Polsce (adres: Al. Jerozolimskie 176, 02-486 Warszawa; tel. 0 801 647726; e-mail: poland@nissan-services.eu).

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony