Inne

Inne

ponad rok temu  15.11.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Akcja serwisowa Nissana

Jak informuje polski oddział Nissana, samochody marki Nissan Navara (D40) i Pathfinder (R51), wyprodukowane w Hiszpanii w okresie od 29 sierpnia do 17 września 2013 r., mogą powodować zagrożenie dla użytkowników.

Firma powiadomiła Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych modelach ww. samochodów, w wyniku nieprawidłowości w procesie produkcyjnym pierścienia zamknięcia przegubu kulowego, przegub kulowy nie spełnia określonych w specyfikacji wymagań dotyczących wytrzymałości. W efekcie w pewnych warunkach jazdy (np. w przy jeździe po wybojach lub najeżdżaniu na krawężniki) możliwe jest odłączenie się przegubu kulowego od dolnego wahacza, co ma potencjalny wpływ na kierowanie oraz hamowanie samochodu.

W Polsce akcją objętych jest łącznie 12 samochodów marki Nissan Navara (D40) i Pathfinder (R51). Przedsiębiorca skontaktuje się listownie z ich właścicielami w celu bezpłatnej wymiany dolnego wahacza przedniego zawieszenia.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela polski oddział Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. Sp. z o.o. (adres: Al. Jerozolimskie 176, 02-486 Warszawa, tel.: 0 801 647 726; e-mail: poland@nissan-services.eu).

Tagi: UOKiK,

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony