Peugeot Polska Sp. z o.o. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów o prowadzonej akcji serwisowej dot. samochodów marki Peugeot 208.
Jak informuje przedsiębiorca, w niektórych samochodach marki Peugeot 208 zabezpieczenie nakrętki piasty tylnego koła może nie spełniać norm jakościowych stosowanych przez Automobiles Peugeot. W przypadku, gdy dojdzie do poluzowania nakrętki, nie nastąpi to w sposób gwałtowny, a będzie poprzedzone hałasem, dochodzącym z okolic tylnego koła. Usterka ta nie stanowi bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa użytkownika pojazdu.
Mając na uwadze powyższe, spółka ogłosiła akcję serwisową, która polega na sprawdzeniu zabezpieczenia nakrętki, a w razie konieczności – wymiany nakrętki na nową.
Akcją serwisową w Polsce objęte są 1 133 pojazdy marki Peugeot 208. Akcja rozpoczęła się 24 kwietnia br., a jej zakończenie zaplanowano na listopad br.
Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Peugeot Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Domaniewska 42/44, 02-672 Warszawa; tel. 22 444 22 44, faks: 22 444 21 02).
Komentarze (0)