Wśród referatów wiele dotyczyło przyszłości firm wyspecjalizowanych w odzyskiwaniu rdzeni elementów i podzespołów samochodowych. O trendach i szansach na rynku regeneracji mówił Peter Bartel, Przewodniczący APRA Europa. Carsten Bücker z firmy GmbH & Co KG (Niemcy) omówił trendy regeneracji w Europie i przybliżył unijną strategię odzysku materiałów nieodnawialnych w ramach projektu „Europa 2020". Zobowiązania branży motoryzacyjnej w dziedzinie recyklingu części były tematem wykładów specjalistów z firmy BOSCH i Valeo. Testowanie zregenerowanych systemów elektrycznych w pojazdach hybrydowych przybliżył Philip Falk, D & V Electronics (Kanada). „Jak rozwiązać problemy złożoności regeneracji” to temat wykładu Hans’a Henrik Westermanna z Instytutu Fraunhofera Bayreuth (Niemcy). O regeneracji w czasach elektromobilności mówiła Sandra Seifert, Fraunhofer Projekt Innovation Process Group, Bayreuth (Niemcy).
Nie zabrakło zagadnień z zakresu mechatroniki, ale najwięcej emocji wzbudziło wystąpienie Joe Kripli, WABCO Reman Solutions (USA i Polska), dotyczące szans branży w perspektywie rozwoju nowych rynków motoryzacyjnych.
Komentarze (0)