Infrastruktura budynku, obsługa samochodów wielu marek, standardy funkcjonalne, wizualizacja obiektu, sprzedaż części Bosch - to wymagania, które (gwarantując klientom wysoką jakość) stawiamy naszym kandydatom.
Infrastruktura budynku
1. 3 stanowiska naprawcze
2. 2 stanowiska wyposażone w podnośniki lub jedno stanowisko wyposażone w podnośnik, drugie stanowisko z kanałem
3. parking dla klientow
4. biuro obsługi klienta wyposażone w wystawkę części Bosch oraz cennik usług podstawowych
Kompleksowa obsługa samochodów wielu marek.
Wyposażenie techniczne
1. Urządzenie diagnostyczne Bosch KTS w wersji 340, 440, 5xx, 6xx lub wyższej
2. Aktualne oprogramowanie Bosch ESI[tronic] 2.0 w wersji abonamentowej w minimalnym zakresie dokumentacji A+B+M+SD+SIS
3. urządzenie do obsługi klimatyzacji
4. odsysarka do oleju
5. opcjonalnie min. jedno urządzenie z grupy:
- rolki hamulcowe
- diagnoskop silnikowy FSA 7xx
- ścieżka diagnostyczna
- wyważarka i montażownica
- analizator spalin
- narzędzia specjalne do obsługi silnikow Diesla
- urządzenie do pomiaru geometrii zawieszenia
Uwaga dot. urządzeń z poz. 2-5: w przypadku konieczności zakupu wymienionych urządzeń wymagany jest zakup urządzeń oferowanych przez Robert Bosch Sp. z o.o.
Standardy funkcjonalne
- stosowanie drukow zleceń naprawy zawierających: (dane klienta i jego podpis; dane pojazdu, uwagi klienta i przewidywany czas realizacji usługi; dane dotyczace realizacji zlecenia lub stosowane karty realizacji zlecenia)
- komputer ze stałym dostępem do Internetu
- stosowane osłony warsztatowe na siedzenia, błotniki i kierownicę
- czystość i porządek wokoł serwisu, w Punkcie Obsługi Klienta i w hali napraw
- ubezpieczenie OC warsztatu z opcją błędu w sztuce, jazdy probnej, odbioru samochodu od klienta i jego zwrotu
Wizualizacja obiektu (minimalny zakres wymaganych elementów)
- opaska fasady w wersji 590 lub 740 z tablicą informacyjną Bosch
- pylon lub szyld pylonowy lub min. 1 maszt z flagą
- tablica informacyjna Bosch
- szyld ścienny
Sprzedaż części Bosch
Minimalna miesięczna wielkość zakupow części Bosch uzależniona jest od potencjału warsztatu oraz lokalnych warunkow rynkowych. Wartość ta nie może być jednak niższa niż 3 tys. zł netto wg cen zakupu Dystrybutora.
Współpraca handlowa z Dystrybutorem
Wymagana wspołpraca handlowa z Dystrybutorem w zakresie większości grup produktowych niezbędnych do funkcjonowania warsztatu.
Przynależność do innych sieci serwisowych
AutoCrew może jednocześnie wspołpracować w ramach sieci serwisow tworzonych przez importerow i/lub producentow samochodow oraz przez ogolnopolskich dystrybutorow części samochodowych rożnych firm. Działalność w takich sieciach nie może jednak pozostawać w konflikcie z przynależnością do sieci AutoCrew i wizualizacją warsztatu zgodną z koncepcją AutoCrew.
Opłata roczna
Przynależność do sieci warsztatowej w ramach koncepcji AutoCrew związana jest z ponoszeniem rocznej opłaty.
UWAGA:
Ostateczne wymagania precyzowane są po wizycie pracownika firmy Bosch i/lub pracownika dystrybutora. Szczegołowe ostateczne ustalenia przekazywane są w formie listu intencyjnego.
Komentarze (0)