Nowoczesna technika Diesla firmy Bosch
Ekspansja silników Diesla niesie ze sobą wzrost zapotrzebowania na usługi serwisowe w tym segmencie: wysokociśnieniowe układy wtryskowe, w tym system Common Rail czy pompowtryskiwacze produkcji Bosch sprawiają, że elektroniczna diagnostyka pojazdu staje się nieodzowną czynnością serwisową. Urządzenia serii KTS w połączeniu z oprogramowaniem ESI[tronic], stanowią profesjonalne moduły diagnostyczne, umożliwiające specjalistyczną kontrolę nowoczesnych systemów Diesla.
Bądź na czasie dzięki ofercie szkoleniowej firmy Bosch
- Elektryka/elektronika, np. elektroniczne systemy komfortu jazdy, magistrala danych CAN-bus, klimatyzatory
- Diagnostyka, np. stosowanie najnowszych testerów firmy Bosch
- Układy wtrysku paliwa w pojazdach benzynowych, np. wtrysk bezpośredni
- Układy wtrysku paliwa w pojazdach Diesla, np. systemy Common Rail
- Mechanika, np. mechanika silnika
- Układy hamulcowe, np. ESP, ABS, ASR
Przeprowadzane przez firmę Bosch szkolenia: z obsługi klienta, menadżerskie, produktowe, studia podyplomowe, kooperacja z producentami pojazdów z ZF Services. Promocyjne warunki uczestnictwa dla BS.
System Trouble Ticket – informacje na zawołanie
Jako nasz Partner możesz korzystać z kompleksowej bazy danych. Zgromadzone są tutaj wszystkie szczegółowe informacje, np. analizy błędów czy doświadczenia z przeprowadzonych napraw. Baza danych dostępna jest przez całą dobę, przez 365 dni w roku, z dowolnego miejsca na świecie i regularnie aktualizowana o nowe informacje, dzięki czemu możesz stworzyć podstawy szybkiego i efektywnego rozwiązywania problemów technicznych w swoim warsztacie. Dostęp do bazy dla Bosch Service – BEZPŁATNY.
Sieć, w której liczy się przede wszystkim jakość
Warsztat, który chce przetrwać na rynku jako niezależny punkt serwisowy, musi postawić na jakość. Dlatego Bosch w sposób bezkompromisowy zobowiązał się do zagwarantowania najwyższej jakości we wszystkich punktach należących do sieci Bosch Car Service i to zadanie z powodzeniem realizuje. Dzięki konsekwencji w zakresie zarządzania jakością, gwarantujemy utrzymanie równie wysokiego poziomu usług w dłuższej perspektywie. W ten sposób chronimy wszystkie punkty Bosch Service przed sytuacją, w której możliwe byłoby świadczenie usług o niedostatecznej jakości pod szyldem naszej marki. W ten sposób wzmacniamy markę Bosch Service.
Typowe dla firmy Bosch – audyt jakości dla zapewnienia najwyższych standardów
Bosch, we współpracy z niezależnymi organizacjami certyfikacyjnymi, regularnie sprawdza, czy warsztaty Bosch Service spełniają warunki umożliwiające oferowanie usług serwisowych na najwyższym poziomie. Z jednej strony taka kontrola gwarantuje utrzymanie
wysokich standardów jakościowych w przypadku wszystkich partnerów zrzeszonych w sieci Bosch
Service, z drugiej daje wskazówki, co można jeszcze poprawić.
Audyty polegają na kontroli aspektów technicznych
– na przykład wyposażenia warsztatu w urządzenia diagnostyczne, czy też kwalifikacji mechaników
– oraz stanowią okazję do przekazania uwag z zakresu strategii obsługi klienta. Szczególnie cenne są te odnoszące się do zyskujących coraz bardziej na znaczeniu tzw. miękkich czynników
– na przykład pierwszego kontaktu z klientem, czy procedury przyjmowania pojazdu.
Sieć warsztatów samochodowych Bosch Service to marka znana i ceniona na całym świecie. W Polsce działa blisko 300 autoryzowanych serwisów zajmujących się kompleksową obsługą samochodów z silnikami benzynowymi i diesla wszystkich generacji. Znaczna część z nich wdrożyła od 2005 roku System Zarządzania Jakością ISO 9001:2008 w zakresie naprawy pojazdów
Komentarze (0)