Inne

Inne

ponad rok temu  01.01.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Bosch Car Service – oczekiwania wobec kandydatów

Zapewnienie profesjonalizmu i wysokiego standardu oferowanych usług jest celem nadrzędnym dla każdego Bosch Car Service. Dlatego firma Bosch określa najważniejsze minimalne kryteria przyjęcia do sieci Bosch Car Service:

Zakres usług

Kompleksowa obsługa samochodów wielu marek; świadczenie usług zarówno w zakresie diagnostyki, elektrotechniki jak i mechaniki samochodowej.

Infrastruktura budynku

3 stanowiska naprawcze

2 stanowiska wyposażone w podnośniki lub jedno stanowisko wyposażone w podnośnik, drugie stanowisko z kanałem

punkt obsługi klienta wyposażony w:

min. 2 miejsca siedzące dla klientów zlecających usługę

poczekalnię dla klientów

wystawke części Bosch

toaletę

parking dla klientów (min. 5 miejsc)

Wyposażenie techniczne

urządzenie diagnostyczne Bosch KTS w wersji 520 lub wyższej

aktualne oprogramowanie Bosch ESI[tronic] w wersji abonamentowej w minimalnym zakresie dokumentacji A+C9+M

diagnoskop silnikowy, zalecany diagnoskop Bosch FSA serii 7xx

urządzenie do obsługi klimatyzacji, zalecane urządzenie ACS 500 lub Silver Tronic

analizator spalin, zalecany analizator typu ETT lub BEA

wyważarka i montażownica

rolki hamulcowe

urządzenie do pomiaru geometrii zawieszenia

odsysarka do oleju

Wyszkolenie pracowników

Przeszkolenie min. 2 pracowników warsztatowych w Centrum Szkoleniowym Robert Bosch Sp. z o.o. w Warszawie:

Szkolenia techniczne obowiązkowe

ESI[tronic], elektrotechnika, układy zapłonowe benzynowe układy wtryskowe firmy Bosch układy ABS firmy Bosch oraz firm zewnętrznych

Szkolenia techniczne do wyboru (1 z 3):

benzynowe układy wtryskowe firm zewnętrznych

układy EDC z pompami wtryskowymi rozdzielaczowymi

systemy Common Rail oraz pompowtryskiwacze (UIS/PDE)

oraz przeszkolenie wszystkich pracowników punktu obsługi klienta z zakresu obsługi klienta na szkoleniu organizowanym przez Robert Bosch Sp. z o.o.

Standardy funkcjonalne

program warsztatowy (zalecanym dla sieci Bosch Car Service programem warsztatowym jest program Integra w wersji 5.4 Pro lub wyższej)

stosowanie druków zleceń naprawy

komputer ze stałym dostępem do internetu

Wizualizacja obiektu i dróg dojazdowych

wizualizacja i kolorystyka budynku zgodna z wytycznymi koncepcji Bosch Car Service

min. 1 maszt na flagę

min. 3 tablice informacyjno-dojazdowe lub 3 znaki drogowe

Sprzedaż części Bosch

Minimalna miesięczna wielkość sprzedaży części Bosch uzależniona jest od potencjału warsztatu oraz lokalnych warunków rynkowych. Wartość ta nie może być jednak niższa niż 4 tys. PLN netto wg cen zakupu u Dystrybutora Części Bosch.

Obrót na częściach Bosch należy wykonać u dostawców preferowanych:

Auto Land Polska SA Olsztyn

Auto Partner SA Bieruń

Fota SA Gdynia

Gordon Sp. z o.o. Bydgoszcz

Hart Sp. z o.o. Opole

Inter Cars SA Czosnów

Inter Parts Sp. z o.o. Stawiguda

Inter Team Sp.z o.o. Warszawa

RBPL-Holger Christiansen dawne CARGO

Przynależność do innych sieci serwisowych

Bosch Car Service może jednocześnie współpracować w ramach sieci serwisów tworzonych przez importerów i/lub producentów samochodów oraz przez ogólnopolskich dystrybutorów części samochodowych różnych firm. Działalność w takich sieciach nie może jednak pozostawać w konflikcie z przynależnością do sieci Bosch Car Service i wizualizacją warsztatu zgodną z koncepcją Bosch Car Service.

Opłata roczna

Przynależność do sieci warsztatowej w ramach koncepcji Bosch Car Service związana jest z ponoszeniem rocznej opłaty. Ostateczne wymagania precyzowane sa po wizycie Pracownika firmy Bosch u Kandydata. Szczegółowe ustalenia przekazywane są w formie listu intencyjnego.

Właścicieli warsztatów zainteresowanych przynależnością do sieci Bosch Car Service prosimy o wypełnienie i odesłanie formularza zgłoszeniowego. Pracownik Robert Bosch Sp. z o.o. skontaktuje sie z Państwem i umówi na wizytę w przeciągu 4 tygodni od daty wysłania formularza.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony