Zapewnienie profesjonalizmu i wysokiego standardu oferowanych usług jest celem nadrzędnym dla każdego Bosch Car Service. Dlatego firma Bosch określa najważniejsze minimalne kryteria przyjęcia do sieci Bosch Car Service:
Zakres usług
Kompleksowa obsługa samochodów wielu marek; świadczenie usług zarówno w zakresie diagnostyki, elektrotechniki jak i mechaniki samochodowej.
Infrastruktura budynku
3 stanowiska naprawcze
2 stanowiska wyposażone w podnośniki lub jedno stanowisko wyposażone w podnośnik, drugie stanowisko z kanałem
punkt obsługi klienta wyposażony w:
min. 2 miejsca siedzące dla klientów zlecających usługę
poczekalnię dla klientów
wystawke części Bosch
toaletę
parking dla klientów (min. 5 miejsc)
Wyposażenie techniczne
urządzenie diagnostyczne Bosch KTS w wersji 520 lub wyższej
aktualne oprogramowanie Bosch ESI[tronic] w wersji abonamentowej w minimalnym zakresie dokumentacji A+C9+M
diagnoskop silnikowy, zalecany diagnoskop Bosch FSA serii 7xx
urządzenie do obsługi klimatyzacji, zalecane urządzenie ACS 500 lub Silver Tronic
analizator spalin, zalecany analizator typu ETT lub BEA
wyważarka i montażownica
rolki hamulcowe
urządzenie do pomiaru geometrii zawieszenia
odsysarka do oleju
Wyszkolenie pracowników
Przeszkolenie min. 2 pracowników warsztatowych w Centrum Szkoleniowym Robert Bosch Sp. z o.o. w Warszawie:
Szkolenia techniczne obowiązkowe
ESI[tronic], elektrotechnika, układy zapłonowe benzynowe układy wtryskowe firmy Bosch układy ABS firmy Bosch oraz firm zewnętrznych
Szkolenia techniczne do wyboru (1 z 3):
benzynowe układy wtryskowe firm zewnętrznych
układy EDC z pompami wtryskowymi rozdzielaczowymi
systemy Common Rail oraz pompowtryskiwacze (UIS/PDE)
oraz przeszkolenie wszystkich pracowników punktu obsługi klienta z zakresu obsługi klienta na szkoleniu organizowanym przez Robert Bosch Sp. z o.o.
Standardy funkcjonalne
program warsztatowy (zalecanym dla sieci Bosch Car Service programem warsztatowym jest program Integra w wersji 5.4 Pro lub wyższej)
stosowanie druków zleceń naprawy
komputer ze stałym dostępem do internetu
Wizualizacja obiektu i dróg dojazdowych
wizualizacja i kolorystyka budynku zgodna z wytycznymi koncepcji Bosch Car Service
min. 1 maszt na flagę
min. 3 tablice informacyjno-dojazdowe lub 3 znaki drogowe
Sprzedaż części Bosch
Minimalna miesięczna wielkość sprzedaży części Bosch uzależniona jest od potencjału warsztatu oraz lokalnych warunków rynkowych. Wartość ta nie może być jednak niższa niż 4 tys. PLN netto wg cen zakupu u Dystrybutora Części Bosch.
Obrót na częściach Bosch należy wykonać u dostawców preferowanych:
Auto Land Polska SA Olsztyn
Auto Partner SA Bieruń
Fota SA Gdynia
Gordon Sp. z o.o. Bydgoszcz
Hart Sp. z o.o. Opole
Inter Cars SA Czosnów
Inter Parts Sp. z o.o. Stawiguda
Inter Team Sp.z o.o. Warszawa
RBPL-Holger Christiansen dawne CARGO
Przynależność do innych sieci serwisowych
Bosch Car Service może jednocześnie współpracować w ramach sieci serwisów tworzonych przez importerów i/lub producentów samochodów oraz przez ogólnopolskich dystrybutorów części samochodowych różnych firm. Działalność w takich sieciach nie może jednak pozostawać w konflikcie z przynależnością do sieci Bosch Car Service i wizualizacją warsztatu zgodną z koncepcją Bosch Car Service.
Opłata roczna
Przynależność do sieci warsztatowej w ramach koncepcji Bosch Car Service związana jest z ponoszeniem rocznej opłaty. Ostateczne wymagania precyzowane sa po wizycie Pracownika firmy Bosch u Kandydata. Szczegółowe ustalenia przekazywane są w formie listu intencyjnego.
Właścicieli warsztatów zainteresowanych przynależnością do sieci Bosch Car Service prosimy o wypełnienie i odesłanie formularza zgłoszeniowego. Pracownik Robert Bosch Sp. z o.o. skontaktuje sie z Państwem i umówi na wizytę w przeciągu 4 tygodni od daty wysłania formularza.
Komentarze (0)