Inne

Inne

ponad rok temu  05.11.2015, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

CarAtelier – blog dla klientów warsztatów

Pojawił się nowy blog o serwisowaniu samochodów, tym razem dla klientów warsztatów. To CarAtelier, dostępny pod adresem www.CarAtelier.pl. Nazwa pochodzi od słów car – samochód i atelier – warsztat.

Nie jest to informator dla mechaników ani dla miłośników techniki motoryzacji, ale dla kierowców korzystających z usług serwisów. Chociaż i warsztatowcy będą mieli o czym poczytać.

- Blog jest miejscem, gdzie bez spinania się, toczenia wojny o to, czy zawsze lepszy jest warsztat niezależny czy też ASO, bez durnych uogólnień i stereotypów piszę o tym, na co zwrócić uwagę podczas serwisowania samochodu. Przy okazji promując niezależne myślenie oraz dbanie o własne interesy w każdym serwisie, niezależnie od autoryzacji, przynależności do sieci czy też zupełnej niezależności – mówi Maciej Matczak, autor bloga, dodając: - Ale i w poszanowaniu usługodawcy.

Na blogu poruszane są kwestie prawne, związane z procesem obsługi, specyfiką działalności ASO i nie-ASO, a nawet ze stroną psychologiczną kontaktów klienta z warsztatowcem. Nie jest to natomiast miejsce, gdzie można dowiedzieć się, jak przeprogramować komputer i czy lepszy jest „francuz” czy „niemiec”.

Autorem jest Maciej Matczak, który od kilkunastu lat zajmuje się obsługą posprzedażną, tzn. serwisem samochodowym, od strony rynkowej, klientowskiej. Wprowadzał na rynek nowe usługi serwisowe, zajmował się standardami i jakością obsługi w warsztatach, marketingiem usług, a w ramach firmy Motomarketing.pl przygotowuje i prowadzi szkolenia nietechniczne dla warsztatów oraz wydaje dla nich książki.

Więcej informacji:
maciej.matczak@motomarketing.pl
tel. 601 175 196.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony