Rosnąca sprzedaż nowych aut, wyższe obroty oraz zysk w serwisie. Rok 2013 był naprawdę dobry dla najstarszego pomorskiego dealera Toyoty – firmy Toyota Carter Gdańsk.
Toyota Carter Gdańsk działa na rynku od 32 lat, specjalizując się w obsłudze klienta indywidualnego oraz niewielkich, głównie rodzinnych podmiotów gospodarczych.
- W 2013 roku sprzedaliśmy 415 nowych samochodów. To o 89 więcej niż w roku 2012. Cieszy nas, że wśród nich większy procent stanowią hybrydy, które coraz częściej traktowane są przez klientów jako najlepsza alternatywa dla Diesla – mówi Maja Lesińska z Toyota Carter Gdańsk. - Korzystne ceny nowej gamy modelowej pozwalają optymistycznie patrzeć także na sprzedaż w roku 2014. W tym przypadku, w związku ze zmieniającymi się przepisami dotyczącymi podatku VAT, szczególnie liczymy na niewielkie floty, które trafiać będą do naszego tradycyjnego klienta – firm rodzinnych oraz przedstawicieli wolnych zawodów.
Rok 2013 to nie tylko wzrastająca sprzedaż, ale także coraz większy ruch w serwisie. Pracujący od godz. 7.30 do 22.00 doradcy serwisowi firmy przyjmują klientów w zasadzie bez przerwy.
- Wzrasta liczba nowych samochodów, których właściciele wybrali na przeglądy właśnie nasz serwis. Pojawia się też coraz więcej kilkuletnich samochodów, których właściciele po okresie gwarancji nadal decydują się powierzyć opiekę nad nimi naszym specjalistom – mówi Tomasz Wyszomirski, szef serwisu Toyota Carter Gdańsk. -
Klient coraz bieglej korzysta też z aktualnych promocji i korzystnych pakietów serwisowych, które wyszykuje za pośrednictwem strony www.carter.pl lub strony serwisu dobrych cen: www.kalkulator.toyota-sdc.pl. Co ciekawe, serwis dobrych cen jest świetnie znany nie tylko polskim, ale także rosyjskim klientom, którzy przybywają coraz liczniej do Toyota Carter Gdańsk z Obwodu Kaliningradzkiego. Rosyjskojęzyczni partnerzy to kolejny istotny czynnik, który wpłynął na wzrost obrotów gdańskiego serwisu.
Komentarze (0)