Olivier Rabiller pracuje dla Honeywell od 2002 roku. Wcześniej zajmował czołowe stanowiska w koncernie Renault, gdzie odpowiadał m.in. za sprzedaż samochodów osobowych. Od kilku lat pełnił obowiązki dyrektora ds. marketingu w Turbo Technologies Europe.
Honeywell spodziewa się po nowej nominacji umocnienia pozycji na rynku wtórnym. Już dziś ponad jedna czwarta sprzedaży generowana jest właśnie dzięki aktywizacji branży warsztatowej. Honeywell ogłosił w styczniu 2012 roku raport, z którego wynika, że zyski z minionego roku podskoczyły do ponad 3,8 mld dolarów (w 2010 roku osiągnięto zysk na poziomie 3,2 mld dolarów).
- Globalny wzrost na rynku wtórnym daje nam perspektywę stworzenia organizacji skoncentrowanej na obsłudze klienta - powiedział Rabiller.
Honeywell Transportation Systems to zdobywca nagród PACE dla przemysłu motoryzacyjnego w dziedzinie innowacji, postępu technologicznego i efektywności przedsiębiorstwa.
Więcej na www.honeywellnow.com.
Komentarze (0)