Inne

Inne

ponad rok temu  17.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Kampania naprawcza KIA

Jak informuje KIA Motors Polska, w niektórych samochodach marki KIA mogą wystąpić problemy z nieprawidłowym działaniem niektórych podzespołów.

Informacja dotyczy modeli:
- Carnival (VQ), wyprodukowane w: Wielkiej Brytanii, Malcie, Irlandii, Europie Wschodniej i Zachodniej,
- Optima (TF), wyprodukowane w: Europie Wschodniej i Zachodniej,
- Carens (UN), wyprodukowane w: Europie Wschodniej i Zachodniej,
- Sorrento (BL, XM), wyprodukowane w: Europie Wschodniej i Zachodniej,
- Soul (AM), wyprodukowane w: Europie Wschodniej i Zachodniej,
- Sportage (Kms), wyprodukowane w: Europie Wschodniej i Zachodniej,
- Carnival/Sedona (VQ), wyprodukowane w: Europie Wschodniej i Zachodniej,

Przedsiębiorca poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w ww. modelach samochodów może wystąpić problem z nieprawidłowym działaniem światła stopu, tempomatu, układu ESC, a w pojazdach z automatyczną skrzynią biegów – z czasowym problemem przesunięciem dźwigni zmiany biegów z pozycji „P”. Także w pojazdach z przyciskiem START może powodować czasowe problemy w funkcjonowaniu systemu (brak możliwości uruchomienia samochodu).

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 5.783 samochodów. Jak zadeklarował przedsiębiorca, wszyscy posiadacze pojazdów objętych akcją i sprzedanych na terytorium RP zostaną powiadomieni listem o konieczności stawienia się w serwisie ASO KIA.

Informacji związanych z kampanią udziela KIA Motors Poland (ul. Puławska 366, 02-819 Warszawa; tel: 22 546 40 25; fax: 22 546 40 60;

service@kia.com.pl; www.kia.com.pl).

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony