Inne

Inne

ponad rok temu  16.10.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Kampania naprawcza KIA

Jak informuje KIA Motors Polska, niektóre samochody marki KIA mogą nie być bezpieczne dla ich użytkowników.

Informacja dotyczy modeli:

- Carnival (VQ) wyprodukowanych w: Wielkiej Brytanii, Malcie, Irlandii, Europie Wschodniej i Zachodniej

- Optima (TF) wyprodukowanych w: Europie Wschodniej i Zachodniej,

- Carens (UN) wyprodukowanych w: Europie Wschodniej i Zachodniej,

- Sorrento (BL, XM) wyprodukowanych w: Europie Wschodniej i Zachodniej,

- Soul (AM) wyprodukowanych w: Europie Wschodniej i Zachodniej,

- Spotage (KMs) wyprodukowanych w: Europie Wschodniej i Zachodniej,

- Carnival/Sedona (VQ) wyprodukowanych w: Europie Wschodniej i Zachodniej,

Firma poinformowała Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w ww. modelach samochodów może wystąpić problem z nieprawidłowym działaniem światła stopu, tempomatu, układu ESC, a w pojazdach z automatyczną skrzynią biegów – z czasowym problemem przesunięciem dźwigni zmiany biegów z pozycji „P”. Także w pojazdach z przyciskiem START może powodować czasowe problemy w funkcjonowaniu systemu (brak możliwości uruchomienia samochodu).

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 6058 samochodów marki KIA. Przedsiębiorca zadeklarował, że wszyscy posiadacze pojazdów objętych akcją i sprzedanych na terytorium RP zostaną powiadomieni listem o konieczności stawienia się w serwisie ASO KIA.

Informacji związanych z kampanią udziela KIA Motors Poland (ul. Puławska 366, 02-819 Warszawa, tel. 22 546 40 25, fax: 22 546 40 60,

service@kia.com.pl, www.kia.com.pl).

Tagi: UOKiK,

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony