Inne

Inne

ponad rok temu  13.09.2012, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Kampania naprawcza Mitsubishi

Jak informuje przedsiębiorca, w ww. modelach, w wyniku niewystarczającego podciśnienia we wzmacniaczu hamowania, może dojść do wzrostu siły oporu pedału hamulca, co spowodować może wydłużenie drogi hamowania. Sytuacja ta może wystąpić wyłącznie podczas jazdy z niewielką prędkością – poniżej 2,5 km/h, wraz z jednoczesnym naciśnięciem pedału hamulca, skręceniem kierownicy i pracą silnika z włączoną klimatyzacją, np. podczas parkowania.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 28 samochodów marki Mitsubishi Lancer Sedan (CY) i Lancer Sportback (CX). O konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego w celu usunięcia ewentualnej usterki listem poleconym zostaną poinformowani pierwsi właściciele samochodów. Pozostali właściciele objętych przedmiotową kampanią aut powinni zgłosić się do autoryzowanego punktu serwisowego Mitsubishi.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela MMC CAR POLAND SP. Z O.O. (adres: ul. 17 Stycznia, 02-146 Warszawa 45; Biuro Obsługi Klienta tel.: (0-22) 463 19 40; e-mail: biuro.klienta@mitsubishi.pl, www.mistusbishi.pl).

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony