Inne

Inne

ponad rok temu  12.07.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Kampania naprawcza Toyoty

Jak informuje Toyota Motor Poland Company Ltd., niektóre samochody marki Toyota Yaris i Toyota Verso S mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

Przedsiębiorca powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych modelach ww. samochodów w elektronicznym module sterującym wspomaganiem układu kierowniczego może dochodzić do skraplania się wody, co może doprowadzić do zwarcia na zaciskach przekaźnika zasilającego silnik elektryczny układu wspomagania. W takim przypadku elektroniczny moduł sterujący zarejestruje nieprawidłowe napięcie w obwodzie wspomagania układu kierowniczego i zawiesi działanie wspomagania. Zostanie również uruchomiona sygnalizacja dźwiękowa oraz zapali się kontrolka ostrzegawcza na panelu wskaźników. Kierowanie samochodem będzie wymagało użycia większej siły.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 1 250 samochodów marki Toyota Yaris i Verso S (lista numerów VIN samochodów objętych kampanią dostępna jest na stronie internetowej UOKiK: www.uokik.gov.pl, dział Powiadomienia przedsiębiorców o produktach niebezpiecznych). Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów są zapraszani listownie do autoryzowanych stacji obsługi w celu dokonania bezpłatnej wymiany elektronicznego modułu sterującego wspomaganiem układu kierowniczego. Czas trwania naprawy wynosi od 1 do 2 godzin, w zależności od modelu pojazdu.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Toyota Motor Poland Company Limited sp. z o.o. (adres: ul. Konstruktorska 5, 02-673 Warszawa; tel. 22 449 05 00, faks 22 449 05 05; e-mail:

klient@toyota.pl, www.toyota.pl).

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony