Inne

Inne

ponad rok temu  02.07.2012, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Kampania serwisowa Hondy

Jak informuje przedsiębiorca, w niektórych modelach z automatyczną skrzynią biegów istnieje możliwość wystąpienia usterki w postaci nieprawidłowego wybierania biegów na skutek błędu w oprogramowaniu przekładni zautomatyzowanej i-SHIFT. Część mechanizmu wybieraka biegu wstecznego może być zgięta, jeśli samochód jest wielokrotnie parkowany na biegu wstecznym na terenie pochyłym. Może to prowadzić do sytuacji, w której po uruchomieniu silnika i zmianie biegu na neutralny lub pierwszy, samochód nie ruszy lub – w najgorszym wypadku – ruszy do tyłu.

W Polsce akcją objętych jest 17 samochodów marki Honda Civic:

SHHFK18609U000003
SHHFK18209U000010
SHHFK18209U000002
SHHFN44409U000002
SHHFK18409U000012
SHHFK18409U000004
SHHFK18409U000006
SHHFK18409U000005
SHHFN1460AU001668
SHHFN14609U001756
SHHFN14609U001778
SHHFN14609U001755
SHHFN1440AU001450
SHHFN1440AU001669
SHHFN14409U001770
SHHFN14409U001758
SHHFN14409U001767

O konieczności wizyty w autoryzowanym serwisie w celu dokonania zmiany oprogramowania modułu TCM w samochodach posiadających zautomatyzowaną skrzynię typu i-SHIFT oraz – o ile będzie to konieczne – naprawy skrzyń biegów, przedsiębiorca poinformuje pierwszych właścicieli pojazdów objętych kampanią listami poleconymi.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela HONDA POLAND SP. Z O.O. (adres: ul. Puławska 381, 02-801 Warszawa; tel. 22 545 75 00; email: honda@honda.pl; www.honda.pl).

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony