Inne

Inne

ponad rok temu  02.01.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Kampania serwisowa Jaguara

Przedsiębiorca poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych samochodach marki Jaguar XF może wystąpić sytuacja, w której wspornik pompy paliwa może pęknąć, czemu może również  towarzyszyć zapalenie kontrolki silnika. Kierowca może poczuć zapach paliwa. W sytuacji, w której pojazd się nie porusza, może być widoczny wyciek paliwa pod pojazdem, co w konsekwencji może doprowadzić do zapłonu.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 8 samochodów marki Jaguar XF, których właściciele zostaną poinformowani listownie o problemie oraz zaproszeni do serwisów w celu sprawdzenia, czy w ich samochodzie występuje ww. wada i ewentualnego dokonania stosownej naprawy.

Informacji związanych z kampanią udziela JLR Polska Sp. z o.o. Generalny Importer Jaguar Land Rover w Polsce (Dział Obsługi Posprzedażnej; adres: ul. Szyszkowa 35/37, 02-285 Warszawa; tel.: +22 35 43 430; e-mail: jlr@jaguarlandrover.pl; www.landrover.pl).

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony