Inne

Inne

ponad rok temu  11.04.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Kampania serwisowa Mazdy

Polski oddział Mazda Motor Logistics Europe Sp. z o.o. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody marki Mazda 6 model GJ, wyprodukowane w Japonii w okresie od 31 lipca 2012 r. do 9 marca 2013 r., mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

 

Jak informuje przedsiębiorca, w niektórych z tych samochodów wadliwy może być jeden z elektronicznych komponentów konwertera (przetwornika napięcia) DC/DC, odpowiedzialny za zapobieganie zakłóceniom fal radiowych. W czasie jego produkcji mogło dojść do błędu, który może spowodować niewłaściwe funkcjonowanie konwertera, a w najgorszej sytuacji – doprowadzić do jego przegrzania i zapłonu.

Na rynku polskim kampanią naprawczą łącznie objętych jest 150 samochodów Mazda 6 model GJ. Przedsiębiorca poinformował ich właścicieli listem poleconym o możliwości wystąpienia usterki oraz konieczności przeprowadzenia naprawy. Wyjaśniono ponadto procedurę odbioru od klienta lub dostarczenia pojazdu objętego kampanią do dealera. Wszystkim klientom na czas naprawy zapewnione zostały samochody zastępcze. Naprawa polega na wymianie konwertera DC/DC, a także na sprawdzeniu oraz nałożeniu dodatkowych osłon na przewody prądowe.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Mazda Motor Logistics Europe Sp. z o.o., oddział w Polsce (ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, http://www.mazda.pl/orphan/contact_us/).

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony