Inne

Inne

ponad rok temu  22.04.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Kampania serwisowa Mazdy

Jak informuje polski oddział Mazda Motor Logistics Europe Sp. z o.o., niektóre samochody marki Mazda 6 (modele GG i GY), wyprodukowane w Japonii w okresie od 14 lutego 2002 r. do 20 kwietnia 2003 r., mogą nie być bezpieczne dla ich użytkowników.

Przedsiębiorca powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych samochodach ww. marki mogła zostać wmontowana wadliwie wyprodukowana przednia poduszka pasażera. Z uwagi na niewłaściwy skład ładunku pirotechnicznego, w przypadku kolizji i uruchomienia systemu poduszek bezpieczeństwa, może dojść do zbyt gwałtownego uwolnienia gazów napełniających poduszkę, a w najgorszym przypadku – zranienia fragmentami zasobnika ładunku.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 9 samochodów Mazda 6 model GJ. Przedsiębiorca poinformował ich właścicieli listem poleconym o możliwości wystąpienia usterki oraz zgłoszenia się do autoryzowanego serwisu w celu przeprowadzenia stosownej naprawy.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Mazda Motor Logistics Europe Sp. z o.o., oddział w Polsce (ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, http://www.mazda.pl/orphan/contact_us/).

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony