Inne

Inne

ponad rok temu  07.12.2012, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Kampania serwisowa Mercedesa

 

Informacja dotyczy samochodów marki Mercedes-Benz SL, wyprodukowanych w okresie od 4 marca 2011 r. do 31 maja 2012 r., oraz samochodów marki Mercedes-Benz Klasa E Coupe (typoszereg C207), wyprodukowanych w okresie od 2 kwietnia do 29 czerwca 2012 r.

Jak informuje spółka, w samochodach Mercedes-Benz SL w przypadku pęknięcia przewodu czynnika chłodniczego przy bardzo silnym zderzeniu czołowym, może dojść do zapłonu w komorze silnika.

Jeśli zaś chodzi o samochody marki Mercedes-Benz Klasa E Coupe (typoszereg C207), w przypadku uruchomienia prawej nadokiennej poduszki może ewentualnie dochodzić do szybszego niż przewidziano spuszczenia z niej powietrza. W konsekwencji poduszka może nie zapewnić wystarczającej ochrony dla pasażera podczas wypadku.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 12 samochodów marki Mercedes-Benz SL oraz 10 samochodów marki Mercedes-Benz Klasa E Coupe (typoszereg C207).

Autoryzowani Dealerzy Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o. otrzymali szczegółowe instrukcje postępowania oraz numery nadwozi pojazdów objętych akcją. Wszyscy posiadacze zostaną wezwani listami poleconymi na bezpłatną wizytę w autoryzowanych serwisach w celu usunięcia ewentualnej usterki.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Gottlieba, Daimlera 1, 02-460; samochody osobowe – infolinia: 00 800 1 7777777 lub 22 354 40 01; samochody dostawcze – infolinia: 00 800 3 7777777 lub 22 583 43 00; fax: 22 354 40 07;

http://www.mercedes-benz.pl).

 

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony