Inne

Inne

ponad rok temu  03.02.2012, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Kampania serwisowa Mitsubishi

Jak informuje przedsiębiorca, w ww. samochodach, na skutek błędu w procesie technologicznym podczas produkcji uszczelki do nakrętki mocującej pompy paliwa, w materiale mogły pozostać pęcherzyki powietrza. W przypadku, gdy pęcherzyki byłyby zbyt duże, w materiale - w trakcie dokręcania nakrętki mocującej pompy paliwa - mogłyby powstać pęknięcia, w wyniku czego istnieje prawdopodobieństwo wydostania się oparów paliwa ze zbiornika.

O zagrożeniu i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego w celu usunięcia ewentualnej usterki, pierwsi właściciele ww. pojazdów zostaną poinformowani drogą pocztową. Pozostali właściciele samochodów marki Mitsubishi Colt, objętych przedmiotową kampanią, powinni zgłosić się do autoryzowanego punktu serwisowego Mitsubishi.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela MMC Car Poland sp. z o.o. (adres: ul. 17 Stycznia, 02-146 Warszawa 45; Biuro Obsługi Klienta tel.: 22 463 19 40; e-mail: biuro.klienta@mitsubishi.pl, www.mitsubishi.pl).

Przypominamy jednocześnie, że przedsiębiorca, który uzyskał informację, że produkt wprowadzony przez niego na rynek nie jest bezpieczny, powinien niezwłocznie powiadomić o tym prezesa UOKiK. Niewykonanie tego obowiązku, zgodnie z art. 33a. ust. 1 pkt 1 ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, zagrożone jest karą pieniężną w wysokości do 100 000 zł.

 

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony