Inne

Inne

ponad rok temu  20.02.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Kampania serwisowa Nissana

Przedsiębiorca poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych samochodach Nissan Juke (F15) w przypadku otworzenia się poduszki powietrznej kierowcy podczas zderzenia czołowego, na jej powierzchni pojawić się mogą małe otwory. Powstanie tych otworów wywołane jest przez wysoką temperaturę gazów kierowanych bezpośrednio z urządzenia napełniania na materiał poduszki powietrznej. Gazy o wysokiej temperaturze i/lub materiał poduszki powietrznej mogą wejść w kontakt ze skórą kierowcy. Problem ten nie ma wpływu na skuteczność otwarcia poduszki powietrznej kierowcy.

W Polsce akcją objętych jest 120 samochodów marki Nissan Juke (F15), z których właścicielami – w celu dokonania stosownej akcji serwisowej – przedsiębiorca skontaktuje się listownie.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. Sp. z o.o., oddział w Polsce (adres: Al. Jerozolimskie 176, 02-486 Warszawa; tel. 801 647 726; e-mail poland@nissan-services.eu).

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony