Inne

Inne

ponad rok temu  22.02.2012, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Kampanie serwisowe Fiat, Renault i Mercedes-Benz

Fiat Sedici
Jak informuje Fiat Auto Poland S.A. z siedzibą w Bielsku-Białej, samochody marki Fiat Sedici, wyprodukowane w okresie od listopada 2011 r. do stycznia 2012 r., mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa ich użytkowników. Otóż w niektórych samochodach tej marki  nieprawidłowo zamontowany mógł zostać przegub dolny kolumny kierownicy, co może skutkować utratą kontroli nad kierowanym pojazdem.

Renault Koleos
O tym, że niektóre samochody marki Renault Koleos, w których pomiędzy 6 a 10 września 2010 r. zamontowano dostarczoną przez kooperanta kolumnę kierownicy, mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa ich użytkowników, powiadomił UOKiK Renault Polska Sp. z o.o. Przedsiębiorca poinformował, że w niektórych samochodach ww. marki, na skutek niedostatecznego przylutowania jednego z elementów do płytki drukowanej układu elektronicznego modułu sterownika elektrycznego wspomagania układu kierowniczego, istnieje możliwość wystąpienia przerwy na połączeniu lutowanym. W następstwie dojść może do utraty wspomagania układu kierowniczego, co zostaje zasygnalizowane zaświeceniem się kontrolki „stop” na zestawie wskaźników.

Mercedes-Benz Vito i Viano
Jak informuje Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o., niektóre samochody marki Mercedes-Benz Vito i Viano, wyprodukowane w Hiszpanii w okresie od 16 lutego 2011 r. do 12 maja 2011 r., mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa ich użytkowników. Spółka poinformowała, że w samochodach ww. marki, wyposażonych w nadokienną poduszkę powietrzną, może dojść do nieprawidłowego działania taśmy mocującej okładzinę słupka A. W pojazdach objętych akcją, w razie połączonego z aktywacją nadokiennej poduszki powietrznej wypadku, może dojść do oderwania się taśmy od okładziny słupka A, co może skutkować pojawieniem się okładziny słupka A w obszarze, w który potencjalnie mogą przemieścić się pasażerowie. Zwiększa to ryzyko urazu osób podróżujących pojazdem.

O zagrożeniu i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego w celu naprawy/wymiany wadliwych części, właściciele ww. pojazdów zostaną poinformowani drogą pocztową.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony