Ponad 60 osób spotkało się pod koniec stycznia w Toruniu na konferencji marki Cromax. Okazją były narodziny nowego brandu, znanego do niedawna pod nazwą DuPont Refinish.
Tematyka konferencji obracała się wokół przeprowadzonego pod koniec 2013 roku rebrandingu, w efekcie którego na rynku pojawiła się marka Cromax. Pośród gości znaleźli się autoryzowani dystrybutorzy Cromax z całej Polski, zespoły techniczno-sprzedażowe marki oraz przedstawiciele Axalta Coating Systems.
Z dużym zainteresowaniem spotkały się przedstawione podczas konferencji wyniki badań konsumenckich, zawierające informacje rynkowe, w tym dotyczące specyfiki branży lakierniczej oraz szczegółowo opisujące zachowania konsumentów charakterystyczne dla sektora usług blacharsko-lakierniczych.
Swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi rynku, działalności operacyjnej i współpracy z marką podzielił się Damian Miszuda, autoryzowany dystrybutor Cromax z Piekar Śląskich. Podczas konferencji poruszone zostały ponadto zagadnienia związane z analizą rynku motoryzacyjnego, pozycjonowaniem marek lakierniczych oraz makroekonomią.
Dodajmy, że każdy autoryzowany dystrybutor otrzymał podczas konferencji certyfikat, będący znakiem przynależności do globalnej sieci dystrybucji marki.
Komentarze (0)