Inne

Inne

ponad rok temu  15.03.2011, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. poinformowało, że w fazie produkcji pewnej partii regulatorów napięcia ładowania zastosowanych w kilkunastu modelach motocykli:

 * GSR 600 – 147 szt.,
 * VL 800 – 65 szt.,
 * GSF 1250 – 99 szt.,
 * GSF 650 – 116 szt.,
 * GSX 650 – 159 szt.,
 * GSX 1300R – 194 szt.,
 * GSX 1300BK – 48 szt.,
 * VLR 1800 – 62 szt.,
 * VZ 1500 – 35 szt.,
 * GSX-R750 – 48 szt.,
 * SFV 650 – 50 szt.,
 * LT-Z400 – 21 szt.

wystąpił błąd polegający na niewłaściwym połączeniu pomiędzy płytką regulatora a jego obudową. Ciepło generowane przez część regulatora może doprowadzić do jego wygięcia. To z kolei skutkować będzie niewystarczającym ładowaniem akumulatora, a w dłuższej perspektywie jego rozładowaniem.

W związku z zaistniałą sytuacją producent zdecydował się na wymianę regulatora napięcia.

Przedsiębiorca poinformował UOKiK, że powiadomi listownie wszystkich właścicieli motocykli objętych kampanią o konieczności skontaktowania się z autoryzowaną stacją obsługi.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony