Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. poinformowało, że w fazie produkcji pewnej partii regulatorów napięcia ładowania zastosowanych w kilkunastu modelach motocykli:
* GSR 600 – 147 szt.,
* VL 800 – 65 szt.,
* GSF 1250 – 99 szt.,
* GSF 650 – 116 szt.,
* GSX 650 – 159 szt.,
* GSX 1300R – 194 szt.,
* GSX 1300BK – 48 szt.,
* VLR 1800 – 62 szt.,
* VZ 1500 – 35 szt.,
* GSX-R750 – 48 szt.,
* SFV 650 – 50 szt.,
* LT-Z400 – 21 szt.
wystąpił błąd polegający na niewłaściwym połączeniu pomiędzy płytką regulatora a jego obudową. Ciepło generowane przez część regulatora może doprowadzić do jego wygięcia. To z kolei skutkować będzie niewystarczającym ładowaniem akumulatora, a w dłuższej perspektywie jego rozładowaniem.
W związku z zaistniałą sytuacją producent zdecydował się na wymianę regulatora napięcia.
Przedsiębiorca poinformował UOKiK, że powiadomi listownie wszystkich właścicieli motocykli objętych kampanią o konieczności skontaktowania się z autoryzowaną stacją obsługi.
Komentarze (0)