Inne

Inne

ponad rok temu  15.07.2011, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Motoryzacyjny Big Brother

Świadcząc nowoczesne doradztwo i usługi motoryzacyjne, POL-MOT Auto stawia na całkowicie nowe relacje z klientem poprzez bardziej przyjazną stronę internetową. Panel obsługi klienta www.polomotauto.pl o czytelnej i przejrzystej konstrukcji pozwoli teraz szybciej i wygodniej poruszać się po stronie. Ale to tylko pierwszy krok. Kolejny to możliwość wyboru konkretnego doradcy serwisowego, handlowego czy finansowego przez klienta, który poznaje swojego osobistego opiekuna dzięki informacjom zawartym na stronie internetowej (zdjęcia, numer telefonu, adres mailowy i kilka słów o sobie).

Ostatnia nowość Firmy to klient w roli audytora świadczonych dla niego usług. Pokazanie wszystkiego „od podszewki”, w tym pobytu auta na stanowisku serwisowym, to według pomysłodawców najlepszy sposób pozyskania zaufania klientów do firmy. Oddając samochód do serwisu, Klient może np. w zaciszu domowym lub w miejscu pracy dokładnie śledzić naprawę za pośrednictwem kamer internetowych, przejmując kontrolę nad ruchami kamery. Możliwość obserwacji własnego samochodu podczas serwisu daje Klientowi poczucie bezpieczeństwa i pełnego przeglądu sytuacji.

- Nowatorskie formy kontaktów on-line z klientami są częścią naszej nowej strategii. W ten sposób budujemy renomę i wiarygodność firmy - podkreśla Marek Pol, Prezes Zarządu POL-MOT Auto.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony