MySetta to skonstruowany na bazie modelu BMW Isetta 250 z 1958 roku samochód pokazowy firmy BASF.
Całkowicie odnowiono nadwozie, karoserię, elementy zewnętrzne oraz wnętrze tego dwuosobowego pojazdu. W procesie renowacji wykorzystane zostały farby, tkaniny powlekane i elastyczne pianki koncernu BASF.
Prace nad MySetta rozpoczęły się w Centrum Kompetencji Lakierów i Powłok BASF, gdzie samochód pokryty został specjalnie opracowanym, dwukolorowym lakierem linii Glasurit 90. Fotele i tapicerkę pokryto specjalną powłoką, do której produkcji użyto technologii Steron. Elastoflex W to nazwa pianki poliuretanowej, której zastosowanie w fotelach sprawiło, że stały się one twarde, ale wygodne zarazem.
Isetta została nie tylko odnowiona, ale również wyposażona w dodatkowe gadżety. Wewnątrz pojazdu zainstalowano zestaw sprzętu audiowizualnego – głośniki stereo i projektor wideo. Kierowcy i pasażerowi udostępniono również ubrania pasujące do kolorystki foteli i wnętrza samochodu.
Komentarze (0)