Tegoroczna, szósta edycja imprezy będzie dla widzów niezwykle atrakcyjna zarówno ze względu na ilość, jak i jakość przybywających do Polski samochodów. Organizatorzy zapowiadają ponad 70 samochodów klasy GT o łącznej mocy ponad 28.000 KM i wartości przekraczającej 45.000.000 zł. Co warto podkreślić: samochody, które przybywają na Gran Turismo nie są „zwykłymi”, salonowymi wersjami znanych pojazdów. Ich właściciele naprawdę wiedzą co zrobić, żeby poprawić osiągi bolidów takich jak Lamborghini Murcielago LP670 czy Porsche Carrera GT. Dlatego dużym wyzwaniem jest również zapewnienie im odpowiedniego serwisu.
[img_full]7360|8155[/img_full][img_full]7360|8156[/img_full]
Od samego początku Gran Turismo Polonia za stan techniczny pojazdów odpowiadają Polscy mechanicy. Wyposażeni w wysokiej jakości narzędzia NEO specjaliści z poznańskiego Autimu widzieli już niejedno: – Wymiana klocków hamulcowych czy tarczy to podstawa. Gorzej kiedy rozbija się klasyczna Cobra lub zawieszenie urywa Ferrari F430, ale i takie rzeczy mamy już przećwiczone. Dysponujemy dużym doświadczeniem i świetnymi narzędziami – mówi Krzysztof Pogorzelec z Autimu. – Cieszę się, że po raz kolejny będziemy mogli spotkać tych kierowców i ich wspaniałe maszyny. Z tego co wiem to również kierowcy cieszą się ze spotkania z nami. Wiedzą, że w Polsce mogą liczyć na fachową obsługę i wielu z nich ufa nam do tego stopnia, że dzwonią z zagranicy zamawiając serwis – dodaje z dumą szef Autimu.
Wśród wielu atrakcji jakie w tym roku przewidzieli organizatorzy nie zabraknie również stoiska NEO. Znana z wysokiej jakości narzędzi ręcznych marka od lat zaangażowana jest w sport i motoryzację na najwyższym poziomie. Odwiedzający stoisko NEO będą mogli sami przetestować narzędzia, spotkać się z profesjonalnym kierowcą rajdowym Janem Chmielewskim, a także wziąć udział w wielu konkursach z atrakcyjnymi nagrodami.
Pojazdy biorące udział w Gran Turismo Polonia w tym roku pojawią się podczas otwartego show na skwerze Kościuszki w Gdyni (24 lipca) i na ulicy Arcybiskupa Baraniaka w Poznaniu (25 lipca). Następnie wezmą udział w trzydniowej sesji treningowej na torze Poznań. W tym czasie mechaników czeka naprawdę ciężka praca. Trzymamy kciuki.
[img_full]7360|8159[/img_full][img_full]7360|8160[/img_full]
[img_full]7360|8161[/img_full][img_full]7360|8162[/img_full]
Komentarze (0)