Uzupełnienie dotychczasowej oferty jest dla nich szansą na większą dywersyfikację zakresu działań, zdobycie nowych klientów indywidualnych i korporacyjnych, a co za tym idzie – bardziej stabilny i rozwojowy biznes we współpracy z uznaną marką z branży motoryzacyjnej.
- Naszym partnerom franczyzowym gwarantujemy nie tylko rozpoznawalność, jaką niesie za sobą marka NordGlass, ale przede wszystkim efektywne metody prowadzenia przedsiębiorstwa – mówi Marek Grabowski, dyrektor handlowy i członek zarządu w firmie NordGlass. - Oferujemy im zatem profesjonalne szkolenia techniczne i handlowe, innowacyjne zaplecze, wsparcie z zakresu najnowszych technologii oraz kampanie promocyjne, umożliwiające dotarcie do szerszej grupy potencjalnych klientów, zarówno indywidualnych, jak i korporacyjnych.
W ramach umowy franczyzowej partnerzy otrzymują pełne wsparcie ze strony Customer Care Center. Wypracowane standardy obsługi klientów przekazywane są franczyzobiorcom podczas dedykowanych szkoleń technicznych i handlowych. Wykorzystując sprawdzony know–how marki NordGlass, przedsiębiorcy mogą również liczyć na dostęp do nowoczesnych narzędzi i zaawansowanej technologii. Swoim partnerom firma przekazuje także sprawdzony system informatyczny, dzięki któremu możliwa jest sprawniejsza obsługa zamówień i zleceń. Franczyzobiorcy mogą również liczyć na wsparcie logistyczne oraz treningi techniczne prowadzone przez doświadczonych profesjonalistów. Trenerem montażystów z ramienia NordGlass jest m.in. Jarosław Kuciński, który zasiadał w międzynarodowym jury podczas zawodów International Master Fitter 2012, weryfikujących profesjonalizm w zakresie naprawy i wymiany szyb samochodowych.
Firma NordGlass pozostaje otwarta na współpracę z lokalnymi warsztatami samochodowymi, lakierniami, blacharniami, myjniami, jak również z dealerami samochodowymi, prywatnymi właścicielami punktów autonaprawy, wulkanizacji i serwisów klimatyzacji. Franczyzowy koncept sprzedaży firmy NordGlass w Polsce adresowany jest do przedsiębiorców, którzy prowadząc działalność okołomotoryzacyjną, dysponują odpowiednim lokalem, znają specyfikę lokalnego rynku i chcą czerpać korzyści ze współpracy z tak uznaną w Europie marką, jaką jest NordGlass.
Dodajmy, że warunkiem przystąpienia do sieci franczyzowej NordGlass jest wniesienie przez przedsiębiorcę wstępnej opłaty franczyzowej w wysokości 35 tys. zł.
Więcej na: www.nordglass.pl
Komentarze (0)