Inne

Inne

ponad rok temu  31.01.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Nowe logo Fiat i Chrysler

Funkcjonujące do tej pory jako osobne, umieszczone obok siebie logotypy marek Fiat i Chrysler, zreorganizowane zostały w nowy, wspólny znak graficzny.

Opracowany przez RobilantAssociati projekt wychodzi od określenia odrębnej koncepcji strategicznej, w oparciu o którą tworzona jest nazwa, logo, „housestyle” i cała identyfikacja firmy.

Jak czytamy w materiałach prasowych, użycie skrótu pomaga rozluźnić związki z przeszłością bez odcinania się od korzeni, odzwierciedlając zarazem globalny zasięg działalności Grupy. Trzy litery ułożone są w geometryczną formę inspirowaną najważniejszymi kształtami wykorzystywanymi przy projektowaniu samochodów: litera F, utworzona z kwadratu, symbolizuje konkretność i solidność; C, które stworzone zostało z okręgu, reprezentuje koło i ruch, symbolizując harmonię i ciągłość; wreszcie A, pochodzące od trójkąta, znamionuje energię i ciągły stan rozwoju.

Fiat i Chrysler rozpocznie stosowanie nowego logo najszybciej, jak to będzie możliwe, jeszcze przed zakończeniem procesu reorganizacji nowej firmy.

Tagi: Fiat, Chrysler,

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony