Sebastian Cyborowski (39 l.) został mianowany na stanowisko Dyrektora Sprzedaży Ford Polska Sp. z o.o. Z firmą związany jest od 1999 roku, od samego początku swojej kariery zawodowej.
Swoją pracę zaczynał w dziale marketingu, jako specjalista ds. komunikacji marketingowej. Przez kolejne lata zdobywał doświadczenie na różnych stanowiskach w dziale sprzedaży detalicznej. Karierę kontynuował w dziale sprzedaży flotowej, którego dyrektorem został w roku 2009.
1 marca br. przejął swoje nowe obowiązki, zastępując na stanowisku Bogusława Głoda, który został nominowany na stanowisko Dyrektora Zarządzającego firmy Ford Motor Company AB w Szwecji.
- Kierowanie sprzedażą marki Ford to dla mnie duże wyróżnienie – mówi S. Cyborowski. - Myślę, że wykorzystam swoje 15-letnie doświadczenie w motoryzacji tak, by marka Ford mogła nadal szybko się rozwijać.
Sebastian Cyborowski jest absolwentem Wyższej Szkoły Handlu i Prawa w Warszawie.
W wolnym czasie lubi oddawać się swoim pasjom, takim jak jogging, żeglarstwo i kiteboarding.
Komentarze (0)