Inne

Inne

ponad rok temu  14.09.2012, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

- Nowy slogan w sposób przekonywujący zwraca uwagę na to, czego synonimem jest od ponad 100 lat HELLA – kompetencji technologicznej, innowacyjności, stabilności, orientacji na przyszłość - komentuje dr. Jürgen Behrend, udziałowiec firmy. - Podwójne znaczenie pojęcia  „vision“ (tłum. wizja, wzrok) odzwierciedla z jednej strony pochodzenie przedsiębiorstwa, znajdujące się  w obszarze „oświetlenie i widoczność“, z drugiej zaś – podkreśla znaczenie przewidującej i odpowiedzialnej strategii dla naszej firmy.

Przez wprowadzenie nowego sloganu oraz filmu wizerunkowego (do obejrzenia na stronie firmy: www.hella.pl), firma kontynuuje rozpoczętą pod koniec 2010 roku zmianę Corporate Design. Dotychczas zmodernizowane zostało już logo, kolory korporacyjne, zdjęcia oraz wygląd strony internetowej.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony