Inne

Inne

ponad rok temu  24.05.2012, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Ponieważ PepsiCo wykorzystywało już Fordy w swojej flocie, Fleet & Route Engineering Manager polskiego oddziału światowego giganta spożywczego jest przekonany, że dobre doświadczenia znajdą potwierdzenie w nowym, intensywniejszym etapie współpracy. Wszyscy użytkownicy nowych samochodów wzięli udział w szkoleniu produktowych poświęconym głównie nowym technologiom Forda, a zorganizowanym przez dostawcę aut.

- Dogłębna analiza potrzeb naszej floty i parametrów zamówionych samochodów każą sadzić, że to optymalny wybór. O tyle ważny, że wiązał się z wymianą floty na jednomarkową – komentuje Dariusz Jung, Fleet & Route Engineering Manager PepsiCo.

- Dla zespołu PGD Flota najważniejsze jest, że tak wymagający kontrahent jak PepsiCo docenił charakterystyczne cechy Fordów − bardzo dobry stosunek ceny do jakości, wyposażenia i wartości rezydualnej. Możliwość współpracy z tak uznaną firmą i cenioną marką jest powodem do dumy ale i wyzwaniem, któremu udało się sprostać dzięki flotowemu nastawieniu Ford Polska i naszej logistycznej sprawności – mówi Andrzej Joszczuk, dyrektor ds. sprzedaży PGD Flota.

- Realizacja tak dużego kontraktu i samo zdobycie zamówienia tak wymagającego Klienta nie byłoby możliwe bez wzorcowej współpracy z Ford Polska.


Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony