Ponieważ PepsiCo wykorzystywało już Fordy w swojej flocie, Fleet & Route Engineering Manager polskiego oddziału światowego giganta spożywczego jest przekonany, że dobre doświadczenia znajdą potwierdzenie w nowym, intensywniejszym etapie współpracy. Wszyscy użytkownicy nowych samochodów wzięli udział w szkoleniu produktowych poświęconym głównie nowym technologiom Forda, a zorganizowanym przez dostawcę aut.
- Dogłębna analiza potrzeb naszej floty i parametrów zamówionych samochodów każą sadzić, że to optymalny wybór. O tyle ważny, że wiązał się z wymianą floty na jednomarkową – komentuje Dariusz Jung, Fleet & Route Engineering Manager PepsiCo.
- Dla zespołu PGD Flota najważniejsze jest, że tak wymagający kontrahent jak PepsiCo docenił charakterystyczne cechy Fordów − bardzo dobry stosunek ceny do jakości, wyposażenia i wartości rezydualnej. Możliwość współpracy z tak uznaną firmą i cenioną marką jest powodem do dumy ale i wyzwaniem, któremu udało się sprostać dzięki flotowemu nastawieniu Ford Polska i naszej logistycznej sprawności – mówi Andrzej Joszczuk, dyrektor ds. sprzedaży PGD Flota.
- Realizacja tak dużego kontraktu i samo zdobycie zamówienia tak wymagającego Klienta nie byłoby możliwe bez wzorcowej współpracy z Ford Polska.
Komentarze (0)