Polska Izba Motoryzacji zaprasza do udziału w szkoleniu z zarządzania serwisem motoryzacyjnym, które odbędzie się 13 marca br. w Warszawie.
Jak i gdzie szukać oszczędności w prowadzeniu serwisu mechanicznego i/lub blacharsko-lakierniczego? Czy serwis stać na udzielanie klientom rabatów? Jak wyliczyć rabat by zarobić? Jak zarządzać serwisem przy zbyt małym popycie na jego usługi? Jak prawidłowo wyliczyć koszty serwisu i stawkę za robociznę? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań dotyczących sfery ekonomiczno-finansowej serwisu motoryzacyjnego uzyskają uczestnicy szkolenia, na które PIM zaprasza właścicieli i osoby zarządzające serwisami w małych i średnich firmach motoryzacyjnych oraz tych, którzy do takiego stanowiska pretendują.
- Podnoszenie kwalifikacji i ciągłe doskonalenie się jest podstawowym czynnikiem budowania przewagi konkurencyjnej w środowisku warsztatów – zachęca do udziału w szkoleniu Roman Kantorski, prezes Polskiej Izby Motoryzacji.
Więcej na: www.pim.pl
Komentarze (0)