Inne

Inne

ponad rok temu  19.07.2011, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Premio Falco z Olsztyna wśród najlepszych polskich serwisów

Badanie przeprowadzili ankieterzy (od 18 kwietnia do 20 maja 2011 r.) udający klientów. Oceniali głównie jakość obsługi klienta, zarówno bezpośrednią, jak i telefoniczną. Pod lupę trafiła także wiedza personelu oraz czystość i porządek w badanych serwisach. W ocenie klientów testowych serwis Premio w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 28 uzyskał aż 92,4 proc. ocen pozytywnych.

- Tak wysoka ocena ankieterów nie jest przypadkiem. Przywiązujemy bardzo dużą wagę do poziomu obsługi w naszym serwisie. Cieszymy się, że przekłada się to na satysfakcję klientów. Wyniki rankingu są niewątpliwie dużym sukcesem naszego serwisu oraz marki Premio – podsumował wyniki Krzysztof Zdun, szef serwisu Premio Falco w Olsztynie.

[img_full]8966|11860[/img_full]

W ramach akcji przebadano po trzy losowo wybrane punkty każdej z sieci, w sumie 45 warsztatów na terenie całego kraju. Zadaniem ‘tajemniczych klientów’ było telefoniczne umówienie wizyty, ocena wyglądu warsztatu podczas usługi oraz analiza całego procesu obsługi klienta – od powitania i realizacji usługi, przez finalizację sprzedaży aż do pożegnania.

- Wszystkie z elementów, na których skupiało się badanie, są kluczowe dla serwisów działających w ramach sieci fast-fit Premio. Dostrzegamy rosnące potrzeby klientów w zakresie obsługi, dlatego też stawiamy znak równości między kontaktem personalnym z klientem a jakością pracy mechaników. Tylko łącząc najwyższy poziom obsługi na każdym z etapów naszej pracy możemy osiągać sukcesy – powiedział Piotr Czyżyk, Dyrektor Dywizji Rozwoju Sprzedaży Detalicznej w Goodyear Dunlop Tires Polska.

Badania przeprowadzone przez International Service Check miały charakter Mystery Shopping – to forma oceny poziomu obsługi klienta poprzez ankieterów, którzy podając się za klientów w sposób dyskretny korzystają z usługi, dokonując jej wnikliwej oceny. Na podstawie tych ocen przygotowywany jest końcowy raport.

Premio to obecnie sieć 106 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut. Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Goodyearem. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należących do tego amerykańskiego koncernu marek ze wszystkich segmentów cenowych: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava czy polska Dębica.  Można też kupić opony innych marek. Dewizą Premio jest wysoka jakość obsługi i krótki czas oczekiwania.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony