CYKL SZKOLEŃ dla mikro, małych i średnich firm
PRAWNE ASPEKTY FUNKCJONOWANIA SERWISU SAMOCHODOWEGO
PRAWNE ASPEKTY OBSŁUGI KLIENTA PRZY LIKWIDACJI SZKÓD KOMUNIKACYJNYCH
► Projekt realizowany jest w ramach Poddziałania 8.1.1 POKL, głównym celem projektu jest wzmocnienie kwalifikacji i umiejętności osób zarządzających i pracujących w przedsiębiorstwach z branży motoryzacyjnej w województwie mazowieckim do zmian zachodzących w gospodarce.
► Szkolenia skierowane są do właścicieli i pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z terenu województwa mazowieckiego, którzy są zatrudnieni na podstawie umów o pracę i umów cywilno-prawnych
► 80% kosztów szkolenia dla mikro i małych przedsiębiorstw, a 70% kosztów szkolenia dla średnich przedsiębiorstw jest finansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
► Projekt realizowany jest w okresie marzec-lipiec 2010 r.
Szczegóły:
www.crm.org.pl/projekt
Komentarze (0)