Girling, jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie marek związanych z technologią hamulcową postanowiła odświeżyć i zaktualizować swój wizerunek oraz przypomnieć klientom o swojej długiej historii, jakości i imponującej ofercie.
Marka Girling jest silnie związana z technologią hamulcową od czasu pionierskiego zastosowania hamulca tarczowego przez Kapitana AHG Girlinga, podczas wyścigów Formuły 1 w 1952 roku - powiedział Krzysztof Kociołek, Sales Development Manager odpowiedzialny za sprzedaż produktów Girling w Polsce.
Dzięki swojej niezwykłej historii, nazwa Girling od lat jest synonimem wielu nowatorskich rozwiązań w dziedzinie motoryzacji i profesjonalnych wyścigów. W 1952 roku, inspirowane technologią wykorzystywaną w lotnictwie, hamulce tarczowe Girling zostały po raz pierwszy zamontowane w brytyjskim pojeździe BRM v16, startującym w Grand Prix Formuły 1 w Wielkiej Brytanii. Od roku 1959 zwycięstwo w mistrzostwach Formuły 1, 12 razy trafiło do kierowców, których bolidy wyposażone były w hamulce tarczowe Girling.
Nowa strona internetowa www.girlingauto.com/pl/ przykuwa uwagę dzięki nowoczesnym zdjęciom produktów, dynamicznej nawigacji, jak i wykorzystaniu materiałów archiwalnych, które przedstawiają ekscytującą historię marki Girling. Poprzez stronę możliwe jest także skorzystanie z elektronicznego katalogu produktów Girling, opartego na platformie TecDoc.
Metamorfoza nawiązuje do dotychczasowych osiągnięć oraz nowych technologii i nowoczesnych projektów firmy - dodaje K. Kociołek. Nowe hasło: Skuteczne hamulce decydują o wszystkim w zestawieniu z obrazami przedstawiającymi osiągnięcia Girling w dziedzinie wyścigów samochodowych, przypominają klientom, że marka ta wciąż jest uosobieniem jakości, bezpieczeństwa i skuteczności hamowania.
Wszystkie części hamulcowe Girling są produkowane wedle standardów wyposażenia oryginalnego w światowej klasy zakładach, pokrywając zapotrzebowanie aż 95% europejskiego parku pojazdów. Wszystkie produkowane części marki Girling poddawane są rygorystycznym testom zarówno w laboratorium jak i na drodze oraz w pełni spełniają wymogi homologacji ECE R90 dla elementów hamulcowych.
Komentarze (0)