Inne

Inne

ponad rok temu  30.10.2015, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Ruszyła III edycja akcji „Jedź bezpiecznie”

Jedna z szerzej zakrojonych akcji na rzecz bezpieczeństwa kierowców, którą w tym roku wspólnie poprowadziły Organika S.A. – pomysłodawca przedsięwzięcia, i sieć warsztatów pojazdowych Euromaster, zainaugurowana została 23 października br. na konferencji prasowej w Warszawie.

III edycja „Jedź bezpiecznie” rozpoczęła się 15 października i potrwa do 14 listopada br. Jest to czas wzmożonego ruchu kierowców, m.in. odwiedzających groby bliskich, jak i okres, kiedy powoli trzeba zacząć myśleć o przygotowaniu auta do nadchodzącej zimy.

- Tegoroczna akcja „Jedź bezpiecznie” zapewnia kierowcom możliwość darmowego sprawdzenia stanu płynu hamulcowego. Badanie trwa chwilę, a może mieć nieodzowne znaczenie dla bezpieczeństwa drogowego – wyjaśnia Sylwester J. Szymalak, prezes G.K. Organika, zachęcając jednocześnie kierowców pojazdów osobowych do wizyty w wybranym warsztacie Euromaster. - Serwisy tej sieci znajdują się na terenie całej Polski, w większych, jak i mniejszych miastach – łącznie kierowcy mają do dyspozycji 64 stacjonarnych punktów serwisowych.

O tym, że z propozycji bezpłatnego przeglądu płynów eksploatacyjnych zdecydowanie warto skorzystać, podczas konferencji prasowej przekonywali prelegenci reprezentujący firmy Organika S.A. i Euromaster. Opowiedzieli oni gościom o założeniach i celach akcji, a także o wynikach działań z poprzednich lat. Przede wszystkim podkreślili kluczową i stale niezbędną potrzebę zwiększania świadomości kierowców w zakresie wpływu płynu hamulcowego na bezpieczeństwo jazdy.

- Według naszych analiz aż 81% warsztatów pojazdowych nie proponuje swoim klientom badania stanu płynu chłodniczego oraz hamulcowego – tłumaczy Wioletta Wilisz, kierownik grupy produktów w Organika S.A. - To, co staramy się unaocznić, najlepiej pokazują wykresy, jakie zaprezentowaliśmy. Słupki i liczby, wskazujące między innymi to, że niemal 50% kierowców w ogóle nie wymienia płynu hamulcowego, czy też to, że aż 21% pojazdów poruszających się po drogach stanowi realne zagrożenie z uwagi na nadmiernie zużyty płyn hamulcowy, naprawdę mocno oddziałują na wyobraźnię.

Konferencja pokazała, że akcje takie jak „Jedź bezpiecznie” są potrzebne i – co ważne – z roku na rok udział w nich bierze coraz więcej zmotoryzowanych. Ze wstępnego raportu wynika, że ogromne znaczenie dla powodzenia akcji mają szeroko zakrojone działania promocyjne w prasie i internecie (patronat medialny: Onet, Top Gear, Auto Świat, Nowoczesny Warsztat, Świat Opon, Przegląd Oponiarski, warsztat.pl, Autofan i TVP Łódź), merytoryczne wsparcie ze strony Instytutu Transportu Samochodowego czy PZM, jak również zaangażowanie pracowników warsztatów Euromaster. Miejmy nadzieję, że duża popularność wśród kierowców wiąże się nie tylko z wizją bezpłatnego badania, lecz także przyświecające akcji hasło: „Nie ważne, jak szybko jedziesz, ważne jak szybko się zatrzymasz”.

GALERIA ZDJĘĆ

Ruszyła III edycja akcji „Jedź bezpiecznie”
Ruszyła III edycja akcji „Jedź bezpiecznie”
Ruszyła III edycja akcji „Jedź bezpiecznie”
Ruszyła III edycja akcji „Jedź bezpiecznie”

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony