Najlepszym salonem samochodowym w Polsce został salon firmowy Mercedes-Benz Sosnowiec. W Polsce przebadano 60 salonów 20 różnych marek samochodowych. Zadanie podstawionych klientów (mystery shopping) polegało na odwiedzeniu wskazanego salonu samochodowego w poszukiwaniu nowego auta klasy średniej. Osoby te miały przygotowane wstępne konfiguracje pojazdów, którymi były zainteresowane oraz zbliżone wersje konkurencji. Podczas samej wizyty oceniali wygląd salonu, prezentacje samochodów, zachowanie personelu oraz to co najistotniejsze, czyli jakość rozmowy z pracownikiem.
W badaniu na najlepszy salon sprzedaży pierwsze miejsce zajął Mercedes-Benz Sosnowiec. W teście na najlepszy koncern w ujęciu międzynarodowym pierwsze miejsce zajął Daimler AG.
International Service Check to międzynarodowa firma badawcza tworzona przez zespół liczący ponad 300 pracowników. Powstała w 1996 roku w Monachium w Niemczech. Współpracując z ponad pół milionem klientów testowych na całym świecie, przeprowadza badania średnio raz na dwie, trzy minuty w skali globalnej, w tym kilka razy w roku bezpłatne, niekomercyjne badające poziom obsługi klienta w najpopularniejszych, konsumenckich branżach.
Komentarze (0)