Przedsiębiorca ogłosił serwisową akcję przywoławczą, którą objęte są 223 samochody tej marki. Jej celem jest naprawa pomp hamulcowych, w których potencjalnie może dojść do odkształcenia się uszczelki, co z kolei doprowadzić może do niewielkiego wycieku płynu hamulcowego. Choć poziom płynu jest monitorowany przez systemy pojazdu to ignorowanie kontrolki sygnalizującej zbyt niski poziom płynu, może doprowadzić do zapowietrzenia układu i wydłużenia drogi hamowania.
Autoryzowani Dealerzy Honda Poland Sp. z o.o. otrzymali szczegółowe instrukcje postępowania oraz numery nadwozi pojazdów objętych akcją. Właściciele tych pojazdów zostaną poinformowani i zaproszeni do wizyt w autoryzowanych serwisach. Koszty kontroli i ewentualnej naprawy zostaną w całości pokryte przez producenta samochodu. Przebieg akcji serwisowej jest monitorowany bezpośrednio przez producenta pojazdów.
Komentarze (0)