Do europejskiej sieci AD Serwis należy już ponad 4 tys. warsztatów samochodowych, z czego 165 funkcjonuje w Polsce.
Profesjonalizm należących do sieci AD Serwis warsztatów potwierdza certyfikat wydany przez Autodistribution International, grupę zakupową zrzeszającą dystrybutorów z całej Europy, m.in. AD Polska.
- Wymagający proces selekcji placówek daje gwarancję, że klient zostanie obsłużony na najwyższym poziomie – wyjaśnia Mirosław Drej, manager ds. klientów kluczowych i sieci serwisowych AD Polska. - Do sieci mogą przystąpić tylko sprawdzone warsztaty, które współpracują z AD Polska co najmniej 6 miesięcy, a współpraca układa się bez zarzutu.
Dystrybutor stawia kandydatom także dodatkowe wymagania techniczne, pośród których są m.in.: uregulowane prawo własności budynku lub sposobu jego użytkowania, minimum cztery osoby zatrudnione na stanowiskach mechaników, wydzielony obszar na biuro obsługi klienta, parking przed budynkiem, minimum trzy stanowiska naprawcze, co najmniej dwa podnośniki oraz zestaw podstawowych narzędzi niezbędnych do przeprowadzania szybkich napraw bieżących.
- Przynależność do AD Serwis to nie tylko surowe wymagania wobec warsztatów, ale także korzyści i wsparcie – dodaje M. Drej. - Rozpoznawalność na rynku dzięki jednolitemu wizerunkowi sieci to kluczowy element, który przyciąga do niej niezależne warsztaty i daje poczucie przynależności do firmy o ugruntowanej pozycji międzynarodowej. Dotarcie do klienta ułatwiają ogólnopolskie akcje marketingowe oraz strona internetowa AD Serwis wraz z wyszukiwarką zrzeszonych w sieci warsztatów.
Rozpoznawalność marki była jednym z czynników, który przekonał do wejścia do sieci Kamila Brosia z AD Serwis Broś z Kocmyrzowa.
- Otwieraliśmy duży warsztat na 10 stanowisk i chcieliśmy go wypromować wizerunkowo – wspomina. - Dlatego uznaliśmy, że wejście do AD Serwis, sieci bardzo dobrze znanej na rynku nie tylko polskim, ale także europejskim, zagwarantuje nam łatwiejszy start i pomoże przyciągnąć klientów. Znane logo, darmowa reklama w magazynach wydawanych przez AD Polska i szkolenia techniczne to korzyści dla warsztatów działających pod szyldem AD Serwis.
AD Serwis dba o rozwój zawodowy mechaników i zapewnia im stałe wsparcie techniczne. Pracownicy warsztatów biorą udział w szkoleniach, które często są bezpłatne lub oferowane po preferencyjnych stawkach. Dzięki specjalnie dla nich uruchomionej infolinii mogą w każdej chwili rozwiać swoje wątpliwości i uzyskać wskazówki dotyczące naprawy samochodu. Warsztaty AD Serwis mają także możliwość zakupu po atrakcyjnych cenach specjalistycznego oprogramowania HaynesPro Workshop Data z dostępem do informacji technicznych. Dostępność części zamiennych renomowanych producentów w hurtowniach AD Polska to dodatkowy atut.
Aby zgłosić chęć przystąpienia do sieci, należy wypełnić formularz na stronie internetowej www.adserwis.pl.
Komentarze (0)