Studia przeznaczone są dla osób przygotowujących się lub już zarządzających firmą motoryzacyjną (stacją dealerską, stacją serwisową, firmami produkcyjnymi i dystrybucyjnymi), a więc prezesów firm, właścicieli i dyrektorów, głównych księgowych, a także kierowników funkcjonalnych i specjalistów. Program został przygotowany w taki sposób, aby wyjść naprzeciw potrzebom osób na stanowiskach kierowniczych – zarówno w małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorstwach.
Studia potrwają dwa semestry, a zakończą się obroną pracy dyplomowej. W ramach czesnego uczestnicy otrzymują komplet materiałów i literatury specjalistycznej. Zajęcia rozpoczną się w październiku br. i prowadzone będą w większości metodą warsztatową – słuchacze w małych grupach prowadzić będą prace analityczne i projektowe w oparciu o materiały dotyczącego światowego, europejskiego i polskiego rynku motoryzacyjnego.
Więcej na: www.pim.pl
Komentarze (0)