Kierując się realnymi potrzebami i optymalizacją kosztów eksploatacji, Zarząd klubu wybrał dwa Suzuki Swift, dwa SX4 oraz dwie Grand Vitary. Umowa zakłada, że samochody będą wymieniane na nowe co pół roku i że Japan Motors zapewni ich pełną obsługą posprzedażną.
- Umowa klubu z kolejnym ważnym i uznanym partnerem jest potwierdzeniem przyjaznego klimatu, jaki powstał wokół Podbeskidzia oraz rosnącej atrakcyjności marketingowej naszego brandu – z satysfakcją stwierdził Janusz Okrzesik, prezes TS Podbeskidzie. Z kolei Jarosław Jędrzejewski, dyrektor marketingu Suzuki Motor Poland gratulował klubowi zarówno awansu do ekstraklasy, jak i kibiców.
- Przyznaję, że na naszej decyzji o partnerstwie z klubem zaważyła postawa kibiców Podbeskidzia, którzy dwukrotnie w ostatnich sezonach otrzymywali nagrodę fair play – powiedział Jarosław Jędrzejewski.
Jeden z przekazanych samochodów – pięciodrzwiowa Grand Vitara 2,4 w wersji Premium przeznaczony jest dla piłkarza Podbeskidzia, który zdaniem kibiców miał największy udział w awansie do ekstraklasy. Zaraz po ostatniej kolejce w pierwszej lidze ruszy plebiscyt, w którym kibice dokonają swojego wyboru. Dyrektor bielskiego Japan Motors Bogdan Leśniak uważa, że będą oni mieli wyjątkowo twardy orzech do zgryzienia i zdradza, że sam nie wie na którego z piłkarzy oddałby swój głos.
Komentarze (0)