Inne

Inne

ponad rok temu  14.03.2011, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Uczestnicy to szefowie działów części zamiennych dealerów samochodów, pracownicy działów części zamiennych dystrybutorów samochodów oraz regionalnych i ponadregionalnych hurtowni części zamiennych, które chcą skuteczniej konkurować na rynku. Cele szkolenia: podniesienie efektywności sprzedaży części zamiennych i wydajna sprzedaż w warunkach ostrej konkurencji poprzez wybór właściwej strategii i budowanie spersonalizowanych więzi handlowych z klientami.


1. Podstawy funkcjonowania rynku sprzedaży części w Polsce. Krótki rys historyczny – kto jest kim na współczesnym polskim rynku części zamiennych.

2. Strategie rozwoju dystrybucji części i ich późniejsze skutki (w tym przykłady i skutki zmian strategii).

3. Znaczenie oferty uzupełniającej w ofercie działu części/hurtowni – wyposażenie warsztatu (wraz z oprogramowaniem), program szkoleń, oferta akcesoriów. Asortymenty trudne lub specjalistyczne: opony, części blacharskie, układy wydechowe.

4. Rzeczywiste znaczenie standardów obsługi w budowaniu trwałych relacji z klientami. Elementy rozmowy o cenie oraz radzenia sobie z innymi zastrzeżeniami klienta.

5. Praktyczne sposoby wyboru i opracowania strategii rynkowej sprzedaży części w oparciu o Unikalną Platformę Sprzedaży  (UPS) – jak odkrywać i definiować oczekiwania klientów. Jak budować organizację zorientowaną na klienta.



Uczestnicy treningu po zakończeniu powinni:

- lepiej rozumieć specyfikę rynku, na którym działają i dostosowywać odpowiednio swoje działania do otaczających ich realiów,

- panować nad procesem sprzedaży,

- lepiej budować relacje z klientami w dobie ostrej konkurencji.




ZALETY SZKOLENIA I KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

- większa sprzedaż przy porównywalnym zaangażowaniu czasowym,

- większy wpływ na efekty pracy działu sprzedaży części,

- lepsza atmosfera i wzrost satysfakcji z wykonywanej pracy oraz spadek fluktuacji kadr i kosztów zatrudniania nowych pracowników,

- szkolenie jest unikalne, gdyż jest przeznaczone tylko dla branży motoryzacyjnej; tematyka jest bardzo specjalistyczna.


TRENER: Szkolenie prowadzi specjalista i trener z bo­gatym doświadczeniem na rynku motoryzacyjnym w Polsce, który prowadził wiele projektów szkoleniowych i doradczych dla rynku motoryzacyjnego, w tym szkoleń dla hurtowni.


Informacje i zapisy pod numerem tel. 601 175 196, mail: info@motomarketing.pl. Zapisy do 24 marca 2011

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony