Uczestnicy to szefowie działów części zamiennych dealerów samochodów, pracownicy działów części zamiennych dystrybutorów samochodów oraz regionalnych i ponadregionalnych hurtowni części zamiennych, które chcą skuteczniej konkurować na rynku. Cele szkolenia: podniesienie efektywności sprzedaży części zamiennych i wydajna sprzedaż w warunkach ostrej konkurencji poprzez wybór właściwej strategii i budowanie spersonalizowanych więzi handlowych z klientami.
1. Podstawy funkcjonowania rynku sprzedaży części w Polsce. Krótki rys historyczny – kto jest kim na współczesnym polskim rynku części zamiennych.
2. Strategie rozwoju dystrybucji części i ich późniejsze skutki (w tym przykłady i skutki zmian strategii).
3. Znaczenie oferty uzupełniającej w ofercie działu części/hurtowni – wyposażenie warsztatu (wraz z oprogramowaniem), program szkoleń, oferta akcesoriów. Asortymenty trudne lub specjalistyczne: opony, części blacharskie, układy wydechowe.
4. Rzeczywiste znaczenie standardów obsługi w budowaniu trwałych relacji z klientami. Elementy rozmowy o cenie oraz radzenia sobie z innymi zastrzeżeniami klienta.
5. Praktyczne sposoby wyboru i opracowania strategii rynkowej sprzedaży części w oparciu o Unikalną Platformę Sprzedaży (UPS) – jak odkrywać i definiować oczekiwania klientów. Jak budować organizację zorientowaną na klienta.
Uczestnicy treningu po zakończeniu powinni:
- lepiej rozumieć specyfikę rynku, na którym działają i dostosowywać odpowiednio swoje działania do otaczających ich realiów,
- lepiej budować relacje z klientami w dobie ostrej konkurencji.
ZALETY SZKOLENIA I KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
- większa sprzedaż przy porównywalnym zaangażowaniu czasowym,
- większy wpływ na efekty pracy działu sprzedaży części,
- lepsza atmosfera i wzrost satysfakcji z wykonywanej pracy oraz spadek fluktuacji kadr i kosztów zatrudniania nowych pracowników,
- szkolenie jest unikalne, gdyż jest przeznaczone tylko dla branży motoryzacyjnej; tematyka jest bardzo specjalistyczna.
TRENER: Szkolenie prowadzi specjalista i trener z bogatym doświadczeniem na rynku motoryzacyjnym w Polsce, który prowadził wiele projektów szkoleniowych i doradczych dla rynku motoryzacyjnego, w tym szkoleń dla hurtowni.
Informacje i zapisy pod numerem tel. 601 175 196, mail: info@motomarketing.pl. Zapisy do 24 marca 2011
Komentarze (0)