Inne

Inne

ponad rok temu  17.05.2010, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Szkolenie jest przeznaczone dla właścicieli warsztatów, dyrektorów obsługi posprzedażnej oraz osób zarządzających warsztatami (kierowników/menedżerów). W trakcie szkolenia omawiane są zagadnienia dotyczące zarówno serwisów mechanicznych, jak i blacharsko-lakierniczych, przy czym większy nacisk kładziony jest na te aspekty, które bardziej interesują uczestników konkretnego szkolenia.

W trakcie szkolenia omawiana jest grupa zagadnień ekonomiczno-finansowych, znajomość której jest niezbędna do zarządzania warsztatem. Przy omawianiu tych zagadnień poruszane są również problemy organizacyjne oraz przepisy prawa mające wpływ na stosowane w warsztacie rozwiązania ekonomiczne.

Podczas szkolenia omawiana jest metoda liczenia i analizy kosztu roboczogodziny, jako punktu wyjścia do określenia stawki za prace warsztatowe.

Aspekty organizacyjne pracy warsztatu będące tematem szkolenia uwzględniają wielkość warsztatu, jego organizację oraz stosowane w nich dotychczas metody analizy wyników pracy. Monitorowanie parametrów pracy warsztatu pokazuje zależności zachodzące pomiędzy poszczególnymi wskaźnikami i osiąganymi wynikami.

Zagadnienia dotyczące organizacji pracy obejmują również analizę postaw osób zarządzających warsztatem oraz zakres ich obowiązków i kompetencji w zakresie analiz ekonomicznych i wynikających z nich między innymi rozwiązań organizacyjnych.

Warunki uczestnictwa:

  • 870 zł od osoby
  • 650 zł od osoby za członkowstwo PIM
  • cena zawiera: prelekcje, materiały i lunch



Więcej:

www.pim.pl

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony