Szkolenie jest przeznaczone dla właścicieli warsztatów, dyrektorów obsługi posprzedażnej oraz osób zarządzających warsztatami (kierowników/menedżerów). W trakcie szkolenia omawiane są zagadnienia dotyczące zarówno serwisów mechanicznych, jak i blacharsko-lakierniczych, przy czym większy nacisk kładziony jest na te aspekty, które bardziej interesują uczestników konkretnego szkolenia.
W trakcie szkolenia omawiana jest grupa zagadnień ekonomiczno-finansowych, znajomość której jest niezbędna do zarządzania warsztatem. Przy omawianiu tych zagadnień poruszane są również problemy organizacyjne oraz przepisy prawa mające wpływ na stosowane w warsztacie rozwiązania ekonomiczne.
Podczas szkolenia omawiana jest metoda liczenia i analizy kosztu roboczogodziny, jako punktu wyjścia do określenia stawki za prace warsztatowe.
Aspekty organizacyjne pracy warsztatu będące tematem szkolenia uwzględniają wielkość warsztatu, jego organizację oraz stosowane w nich dotychczas metody analizy wyników pracy. Monitorowanie parametrów pracy warsztatu pokazuje zależności zachodzące pomiędzy poszczególnymi wskaźnikami i osiąganymi wynikami.
Zagadnienia dotyczące organizacji pracy obejmują również analizę postaw osób zarządzających warsztatem oraz zakres ich obowiązków i kompetencji w zakresie analiz ekonomicznych i wynikających z nich między innymi rozwiązań organizacyjnych.
Warunki uczestnictwa:
- 870 zł od osoby
- 650 zł od osoby za członkowstwo PIM
- cena zawiera: prelekcje, materiały i lunch
Więcej:
www.pim.pl
Komentarze (0)