W Warszawie odbyły się 22. Targi Stacja Paliw (13-15 maja). Na otwarciu wystawy byliśmy i my.
Targi Stacja Paliw to okazja do spotkania się z branżą jakże zakorzenioną w szeroko rozumianej motoryzacji. Oczywiście można tam spotkać przedstawicieli również innych sektorów, mniej lub bardziej bezpośrednio powiązanych z paliwowym biznesem.
Oferta wystawców to jednak nie tylko same paliwa, płyny, oleje, czy inne rzeczy, które możemy znaleźć na samej stacji. To także infrastruktura wzbogacająca ofertę i kompleksowość usług świadczonych w obrębie danego obiektu. Idealnym przykładem takiej symbiozy są myjnie – czy to automatyczne, czy też samoobsługowe – towarzyszące wielu stacjom.
Targi branży paliwowej to tak naprawdę targi bardzo szerokiego spektrum handlowego i usługowego. Od tradycyjnej sprzedaży paliw, przez produkty i usługi, jakie klienci stacji zwykli kupować przy okazji tankowania, aż po oferty typowo B2B, jak na przykład dystrybutory paliw, czy grille do hot-dogów. Sektor paliwowy już dawno przestał polegać jedynie na sprzedaży owego paliwa, a odzwierciedleniem tego jest oferta wystawców tegorocznych targów Stacja Paliw.
Artur Ostaszewski
Komentarze (0)